بهترین مارک روکش صندلی ال 90

ال۹۰ با نام اصلی داچیا لوگان ، خودرویی است که در ایران در شرکت‌های ایران خودرو، سایپا وپارس خودرو تولید می‌شود. تندر ۹۰ یا رنو لوگان ساخت شرکت رنوی فرانسه است که انحصار تولید آن در سال ۲۰۰۶ به داچیای رومانی(یکی از شرکای شرکت رنو) واگذار گردید . سایت باران کاور مناسب افرادی است که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز در زمینه کاورها هستند .

بهترین مارک روکش صندلی ال ۹۰

جنس پارچه روکش صندلی ال ۹۰ یا روکش صندلی تندر ۹۰  از نوع پلی استر بوده که در صنعت خودرو از استاندارد بالایی برخوردار می باشد . ابر با ضخامت ۵ میل با دانسیته بالا در پشت پارچه با آستری مرغوب و چسبندگی بالا لمینه شده است که باعث می گردد پارچه روکش صندلی ال ۹۰ در برابر سایش مقاوم بوده و همچنین باعث استحکام درز دوخت می گردد و براحتی روی صندلی نصب می گردد . معمولا تمامی خودرو ها بیش از چندین ساعت در معرض نور خورشید قرار می گیرند. روکش صندلی ال ۹۰ هایکو با ثبات حرارتی بالا که با آزمون استاندارد D۴۵۱۱۳۹ ثبات حرارتي ۴ ساعت در ۸۵ درجه آزمایش شده و این اطمینان را به مشتری می دهد که هیچ کدام از روکش صندلی های تولیدی دچار زرد شدگی در برابر نور خورشید حتی در بدترین شرایط آب و هوایی کشور را نخواهد داشت .

قیمت انواع روکش صندلی ال ۹۰

روکش صندلی ال ۹۰ در برابر حلال ها نظیر آب ، آب دریا ، عرق اسیدی و عرق قلیایی از ثبات رنگ بالایی برخوردار می باشد . روکش صندلی ال ۹۰ طرح اطلس از جنس پارچه و به رنگ مشکی می باشد این رنگ تودوزی با رودری و داشبود خودرو ال ۹۰ یکسان بوده و در نتیجه هارمونی و هماهنگی رنگ ها جلوه بیشتری به فضای داخلی خودرو می بخشد . جنس این پارچه به گونه ای است که در برابر نور خورشید و اشتعال مقاوم بوده و همچنین اگر به دلیل بی احتیاطی سرنشینان ، لکه ای روی پارچه روکش صندلی ایجاد شود به راحتی با یک ابر اسفنجی و کمی مواد شوینده تمیز خواهد شد . قابل توجه مشتریان محترم تمامی روکش صندلی های تندر 90 و تندر 90 پلاس شامل تمامی تیپ ها از لحاظ الگو و قالب یکسان می باشند .

– همراه با دو عدد بالشتک پشت گردنی

– الگوی متناسب با فریم صندلی

– دارا بودن استانداردهای ضروری مورد نیاز پارچه های صنعت خودرو شامل :

۱) عدم تغییر رنگ پارچه در برابر نور خورشید

۲) عدم تغییر رنگ پارچه بعد از شستشو

۳) حفظ ظاهر پارچه در مقابل سایش

۴) مقاومت در برابر لکه پذیری

۵) مقاومت در برابر گسترش آتش شرايط گارانتی: به مدت  ۶ ماه از زمان نصب در خصوص تغيير رنگ و ابعاد پارچه و ايرادات دوخت دارای ضمانت می‌باشد.

875,000 تومان

875,000 تومان

875,000 تومان

875,000 تومان

خودروی ال 90 یکی از انواع خودرو های تولید شده در شرکت ایرانخودرو می باشد. خودروی ال نود دارای صندلی عقب یک تکه به همراه 2 پشت سری در صندلی های عقب و 2 پشت سری در صندلی های جلو می باشد. همانطور که می دانید به منظور محافظت از صندلی خودرو در برابر نور خورشید، گرد و خاک و آلودگی می بایست از روکش صندلی ال نود استفاده نمود. در زمینه تولید روکش صندلی تولیدی های مختلفی در حال حاضر مشغول به کار بوده که صرفا برخی از آن ها استاندارهای لازم طراحی این محصول را رعایت می کنند. در صورتی که به سایر لوازم جانبی این خودرو نیاز دارید میتوانید به ،  مراجعه کنید.

معرفی انواع روکش صندلی ال 90

به طور کلی انواع روکش صندلی ال 90 طبی در جنس ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. این که شما از روکش فابریک استفاده کنید و یا تصمیم بگیرید از روکش صندلی های غیر فابریک اسپرت استفاده کنید. به هر حال زیبایی و تنوع روکش های غیر فابریک اسپرت بسیار بیشتر از انواع دیگر می باشد. جنس چرم دارای زیبایی بیشتر نسبت به انواع پارچه ای بوده و نظافت آن نیز به مراتب راحت تر است. جنس پارچه ای به لحاظ قیمتی مقرون به صرفه تر بوده و از این جهت پرفروش تر می باشد. نوعی دیگری از جنس به کار رفته در این محصول وجود دارد به نام پارچه اسپایس، این پارچه دارای حفره های بزرگ بوده که به هاطر جریان هوای موجود در آن باعث کاهش تعریق بدن می گردد. به طور کلی روکش های پارچه ای به راحتی و خنک بودن بهتر از انواع چرمی می باشند.

بهترین برند روکش صندلی ال 90

بهترین برند روکش صندلی ال نود اسپرت  رایکو کاور، مارال و جلوه از جمله تولید کنندگان این محصول هستند که در محصولاتی از این شرکت ها به فروش می رسد.  با کمی جستجو در سایت amazon میتوانید بسیاری از محصولات مربوط به روکش صندلی را مشاهده و نسبت به خرید خود اقدام کنید . دقت کنید انتخاب نوع الیاف یا چرم مورد استفاده در تولید این محصول و همچنین کیفیت دوخت از اهمیت بالایی برخوردار است و خریدار در حین خرید محصول می بایست به آن توجه نماید. برند های دیگری نیز در حوزه لوکس خودرو فعالیت می نمایند که اقدام به تولید این محصول می نمایند. لذا انتخاب برند مناسب بسیار مهم و ضروری می باشد.

خرید اینترنتی روکش صندلی پارس تندر 90

امروزه بسیاری از کاربران حوزه فضای مجازی و اینترنت به دلیل وجود مزیت های رقابتی مانند تنوع محصولات بسیار بالا، قیمت مناسب و همچنین صرفه جویی در وقت اقدام به خرید محصولات به صورت آنلاین می نمایند. نیز یکی از انواع محصولاتی است که در فروشگاه اینترنتی بهنیکان به فروش می رسد. انواع مختلفی از این کالا در رنگبندی مختلف مشکی ، طوسی، مشکی دوخت قرمز و … موجود است که شما مشتریان عزیز می توانید جهت خرید اینترنتی روکش صندلی پارس تندر 90 در مدل های متنوع مختلف اقدام نمایید. دقت کنید قبل از خرید محصول به قوانین خرید اینترنتی آگاه بوده و قوانین مربوط به مرجوعی کالا را مطالعه نمایید. به طور کلی این کالا شرایطی دارد که پس از نصب امکان مرجوعی آن وجود ندارد.

قیمت روکش صندلی ال ۹۰ پلاس

یکی از مزایای خرید آنلاین، بحث قیمت می باشد. از آنجایی که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی همیشه سعی در کاهش قیمت و به طبع آن افزایش میزان فروش دارند لذا شما مشتریان عزیز می توانید از فروشگاه اینترنتی بهنیکان بهترین قیمت و ارزان ترین را مشاهده نمایید. قیمت روکش صندلی ال ۹۰ پلاس در فروشگاه در بازه گسترده ای قرار داشته و از قیمت پایین تا انواع روکش VIP موجود است. در هنگام خرید این کالا می بایست به این نکته توجه نمایید که آیا قیمت محصول با کیفیت آن همخوانی دارد یا خیر؟ بدین منظور در فروشگاه اینترنتی بهنیکان تمامی محصولات دارای لیبل کیفیت بوده و شما مشتریان عزیز می توانید به کمک این لیبل ها و تطبیق آن ها با قیمت اقدام به انتخاب گزینه مناسب و سپس خریداری آن نمایید.

طریقه نصب روکش صندلی ال نود

شاید به دنبال این باشید که طریقه نصب روکش صندلی ال نود چگونه است؟ به منظور نصب شما می بایست از اصول خاصی پیروی نمایید. دقت کنید که جهت نصب نیازی نیست که صندلی های جلو باز گردند. در ابتدا تکیه گاه های جلو را بر روی صندلی بکشید. دقت کنید که تقارن را رعایت نمایید وگرنه روکش به صورت کج بر روی صندلی قرار گرفته و ظاهر خوبی پیدا نخواهد کرد. در زیر روکش کش هایی قرار داشته که می بایست با گره زدن آن ها روکش را محکم نمایید. سپس اقدام به نصب نشیمن ها نمایید. نشیمن ها را می بایست با قیطون محکم نمایید. به منظور نصب تکیه و نشیمن صندلی عقب نیز می بایست آن را باز کرده و پس از آن اقدام به نصب نمایید.

بهترین مارک روکش صندلی ال 90 در فروشگاه اینترنتی

اگر به دنبال شیکترین و بهترین مارک روکش صندلی ال 90 هستید قطعا در بهنیکان آن را خواهید یافت. روکش ال نود در انواع مختلف روکش صندلی ال 90 برزنتی و چرمی تولید میگردد. هر کدام از برند ها با توجه به جنس موادی که بکار میبرند دارای کیفیت های متفاوتی هستند. جهت خرید روکش صندلی ال 90 از برند های مختلف موجود در بازار ابتدا باید به قیمت روکش صندلی ال 90 نیز توجه لازم را داشته باشید و از قیمت های نامتعارف دوری کنید.

یکی از برند های تولیدکننده روکش ماشین ال نود شرکت رایکو کاور است که در این چند سال توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان کسب کند. چرم های مورد استفاده این برند برای روکش صندلی پارس تندر چرم .90 میلیمتر درجه 1 می باشد. قیمت روکش صندلی ال نود با برند رایکو کاور میتوان گفت از تمامی برند ها به نسبت کیفیت ارائه شده مناسب ترین قیمت است. روکش صندلی تندر 90 یا روکش صندلی پارس تندر نیز از یک مدل و قالب روکش صندلی استفاده میکنند و هر سه بعنوان روکش ال نود شناخته میشود.

در فروشگاه بهنیکان با تنوع بسیاری از قیمت روکش صندلی ال نود روبرو خواهید شد که هر کدام دارای ویژگی هایی هستند که حتما یکی از آنها مناسب بودجه بندی شما خواهند بود. قیمت روکش صندلی ال 90 در زیر هر آیتم موجود بصورت دقیق و بروزرسانی شده ثبت شده. جهت خرید روکش صندلی ال 90 میتوانید به بالای همین صفحه مراجعه کنید. در حقیقت تمام مدل ها و تیپ های مختلف ال 90 دارای شکل صندلی یکسانی هستند و برای آنها از یک نوع روکش صندلی استفاده می شود.

معمولا روکش ال 90 طوسی و مشکی دوخت قرمز و همینطور تمام مشکی جزو رنگ های پرفروش در فروشگاه اینترنتی بهنیکان هستند. بعد از خرید روکش صندلی ال 90 اگر کمی آشنا به فن باشید براحتی میتوانید کالا مورد نظر را روی صندلی های خودرو خود نصب و در جای خود محکم کنید. جنس پارچه برزنتی تندر 90 میتواند گزینه مناسبی جهت خرید باشد. بله قیمت تمامی آیتم ها در فروشگاه بهنیکان بروز و قابل خرید هستند. رد عدم شمول گارانتی: ايجاد پارگی بر روی قطعه توسط اشياء، سوختگی و آسیب‌های ناشی از ريختن مواد شيميايی، پوسيدگی ناشی از عدم رعايت نظافت قطعه

جهت آگهی از قیمت و خرید انواع روکش صندلی و کفی خودرو از بازار بزرگ تهران (قیمت مناسب) با شماره 09307021220 تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا