اقتصادی

به مالباختگان یارانه بدهید! – تی تی آنلاین

یک اقتصاددان به نام فرمانده در برابر بورس اوراق بهادار ، “تورمی” مقاومت خواهد کرد و گفت: “برای این منظور ، بهترین راه حل پرداخت مالیات بر درآمد نقل و انتقال سهام برای حمایت از سهامداران خرد سهام بورس است. ”

به گزارش تی تی آنلاین ، در آن روزها از اشتیاق بازار سهام حمایت می شود و اعضای شورای هماهنگی اقتصادی هر دو مشخص می شوند.

نتایج نشان می دهد که بزرگترین نویسنده مجامع و بانک مرکزی است که از بورس سهام حمایت می کند حق است و از بانک ها ، که ، به گفته کارشناسان ، علاوه بر این ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بحران مالی و تورم نیز بنابراین.

اگرچه هشدارهای کارشناسان در مورد تورم به دلیل جمع آوری این مدارک ، در پاسخ به بانک مرکزی رئیس جمهور بورس در دولت جدید با تسهیلاتی برای مشاوره دادن چراغ سبز نشان داده است و کارگزاران می توانند در میان شرکت های سرمایه گذاری به بانک ها اجازه داده اند که آنها را از قانون خارج کنند و بانک ها را از موانع تولید خارج می کند. این شرکت از خرید بورس های غیرمدیریتی و فروش 200 میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی و پرداخت معادل حمام آن به صندوق تثبیت و همچنین تأسیس بانک ها و نرخ ارز خارجی خبر داده است. خوب

در همین رابطه ، کامران نادرا ، کارشناس پولی و بانکی ، در مصاحبه با تی تی آنلاین گفت: “به نظر من ، تصویب یا موثر نبودن به دلیل سو mis تفاهم در مشکلات بازار سرمایه ، مشکل در این بازار برای ارزش رئیس مهم است. و بخشی از درخت. “هر چه اوج گرفتند ، آنها به همان اندازه که ارزش واقعی حباب بازار سهام آنها را پشت سر گذاشته اند ، تجربه می کنند. به نظر شخصی من ، حتی بیش از ارزش فوق توسط ارزش سهام شرکت های ذکر شده در وجود واقعی در عملکرد بنیان نهاده شده است.

بازده ، شرکت یا ارزش سهام را افزایش می دهد

وی افزود: “با این حمایت ، ارزش و عملکرد واقعی شرکت ها فقط در کوتاه مدت برای افزایش قیمت سهام بهبود نمی یابد و فعالان حرفه ای در بورس اوراق بهادار اقدام به فروش و خرید غیر پزشک می کنند که این امر باعث بازار می شود. به دیگران رنج می برند. “ادامه رشد بد کارایی شرکت تولید در تولید و سودآوری. به طور کلی ، عملکرد شرکت ها و درآمد مهم هستند ، نه سهام آنها و سعی در افزایش ارزش سهام دارند.

حمایت از بازار سرمایه که به امر تورم

و این تحلیلگر اقتصادی ادامه داد: “یک تلاطم وجود دارد ، یک درصد منابع مصوبات صندوق توسعه ملی ، با رئیس کل تایید کرده است که ارز در دسترس بانک مرکزی است هر از چند گاهی این صندوق است نیست.” طرح تبدیل رأی ، ماساژ ریالی بانک مرکزی را تحت فشار قرار می دهد ، غیر از شدت چاپ تورمی پول ، غیرقابل دسترسی است.

از آنجا که میله های یک لایحه برای نجات یکی دیگر از بانک ها کلید لورم است ، که به بانک ها اجازه نمی دهد به تولیدکنندگان پول خلق کنند و وام می دهند ، این را بیشتر به آنها بدهند تا آنها پول را به یکدیگر بدهند در اقتصاد ، و نویسندگان کسری. آنها سهام می کنند.

راه حل موثر برای حمایت از بازندگان بورس

و گفته می شود که این قانون برای بانک های اقتصاددان از تولید سرمایه گذاری با ریسک بالا منع شده است ، او می خواست و با برداشتن این ممنوعیت ، به عنوان عصب چیزهای خوب در معرض خطر بالای خطر قرار دارد ترازنامه بانکها و افزایش عدم تعادل آنها ، برای اینکه بانکها را مجبور به افزایش وام از بانک مرکزی کند. قوی شدن

وی در پایان گفت: سرمایه به دلیل مشکلات بازار است که بی تدبیری مقاماتی است که رشد بورس را نداشته اند. بنابراین ، تنها ویژگی صحیح برای کمک به آنها برای غلبه بر تفسیر ابتکار عمل در انتقال بازار سرمایه ، ارائه مردان مغلوب و مقرر برای کمک به شما است که بخشی از وراثت ثروت را دریافت خواهید کرد ، این امر توسط جبران خرده طرفین تقسیم می شود از طرف متحدان برای رفع خسارت. از آنجا که اثرات مخرب آن در اقتصاد کلان در مصوبات بورس در نظر گرفته نمی شود ، که به تقویت بازار سهام کمک می کند نه تنها امکان پذیر است ، بلکه منجر به خرس عادت کارملیت ، تورم نیز می شود.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا