علم و سلامت

تزریق بدون عارضه واکسن ایرانی کرونا به ۲۱ تن تا کنون/ احتمال دسترسی به این واکسن تا خرداد

محقق اصلی ستاد اجرایی بازرگانی تولید واکسن Glory ایران ستاد مزرعه امام (R) و عضو کمیته علمی ستاد کنترل شکوه ملی ، با اشاره به جزئیات فرآیند تزریق واکسن برای اولین بار در یک مطالعه بالینی ، گفت: “اگر همه چیز خوب پیش برود ، انشاالله تا ماه ژوئن ، واکسن بر روی تاج ستاد اجرایی امام خمینی (ره) وجود دارد.

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر مینو مهرز وی با اشاره به آخرین آزمایش بالینی واکسن Glory ایرانی که در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) انجام می شود ، گفت: تاکنون واکسن Iran Glory برای اولین بار به 21 نفر تزریق شد که باید ادامه یابد. مرحله اول برای مطالعه واکسن ، به خصوص ما همچنین ، از بخشی از بررسی اثر ، همان است ، که یک مرد با عوارض جانبی واکسن جدی است ، اما نه به چنین فاصله.

و او اضافه کرد ، “و او در یک انتخابات جدید شرکت کرد ، گروهی از داوطلبان تاج مطالعه واکسن را کم کم وارد می کنند ، و در دیگری آنها دوباره گفتند ، 14 نفر دیگر از اراده ، از زمانی که مطالعه و ورود به مجوزها ، و هیچ مجوزی نیز پذیرفته نمی شود “. این تاج واکسن 56 برای اولین بار است که ایرانیان آن را دریافت می کنند. سپس ، به منظور عدم ارائه وی به ثابت دوره زمانی ، و اولین آموزه ، نتیجه و اینکه لازم است ، حتی اگر تأیید شده باشد ؛ و دریافت ، بالینی برای ورود به مرحله دوم و زمان قضاوت.

مهرز با بیان اینکه اولین مطالعه انسانی درباره واکسن در تاج ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایران (که احتمالاً در پایان ماه فوریه به پایان می رسد) ، افزود: در مورد بار دوم که تلاش 300 دانشکده آغاز می شود. “

وی همچنین گفت: اهمیت این واکسن تزریقی؛ هر دو هفته در دو دوز واکسن داده می شود. حال وقتی ذهن دیگران موافقت دیگری را تأیید می کند ، او را به دوز می کشاند و خوشبختانه عوارض جانبی دارد.

مهرز همه خوب است ، ما تاج واکسن ایرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) را در ماه ژوئیه خواهیم داشت و می گوید: “اگر موفق شود که بتوان در ماه ژوئن یک واکسن را تکیه کرد.”

وی گفت: “لازم به ذکر است که در یک زمان ، به ویژه عوارض جانبی واکسن اندازه گیری می شود.” بار دوم ، علاوه بر بررسی اثرات واکسن برای اثربخشی عمل. بار دوم ، 300 باید واکسینه شود. در صورت بعدی ، ما قسمت سوم مجوزها را دریافت خواهیم کرد. لازم به ذکر است که تعداد زمان بالینی مربوط به مطالعه در بخش سوم و واکسینه شدن است. البته ، من دقیقاً تعداد آنها را مشخص نمی کنم در سومین واکسن داوطلبان سربند می شود ، اما زمان لازم برای پذیرش است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا