علم و سلامت

تزریق کدام واکسن کرونا به مادران باردار توصیه می‌شود؟

رئیس وزارت بهداشت ، وزارت بهداشت در زمینه واکسیناسیون عروق ویروس کرونا مادران باردار مستقر شده است ، گفت: “در حال حاضر توصیه می شود واکسن Sinofarm به مادران باردار واکسن باشد.”

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر. نسرین چنگیزی گفت واکسیناسیون مادران باردار در مقابل مرز برای اولین بار در آنچه که قبلاً درخواست شده بود ، تزریق واکسن به مادران باردار را توصیه می کرد. توصیه می شود که واکسن برای بسیاری از زنان باردار واکسن Sinofarm باشد. در گروه زنان باردار 35 ساله هستند ، تقریباً همه آنها برای واکسیناسیون Sinofarm و همچنین مادران زیر 35 سال توصیه می شوند و مادران ما به مشکلات مانند دیابت ، بیماری های قلبی ، در سابقه بالا مبتلا هستند. فشار خون در دوران بارداری ، مادران مبتلا به مشکلات مزمن ، کلیوی و سیروز مبتلا به کم خونی داسی شکل و غیره هستند.

وی افزود: در حال حاضر ، بیماری خاصی در مادران باردار گزارش نشده است. در مورد این موضوع باید به ایمنی مراکز نامه ، و مبانی ، که باید برآورده شود ، و کار معاینات و در صورت لزوم ، واکسیناسیون برای آنها ارسال شود.

آنها که مادران باردار سالم هستند می گویند ، چانگیزی چگونه آن را در این زمینه می نامند: “این چیزها ، مطابق نام مادرانشان بوده است ، و ابتدا از واکسیناسیون معرفی مهمتر خارج می شوند. چیزها ، و همچنین به نامه “. در عین حال ، دعای ما عبارتی است برای مادرانی که از بخش خصوصی مراقبت می کردند ، و هیچ سابقه ای در زمینه بهداشت ندارند ، این است که برای مراقبت و در آن زمان به مرکز بهداشتی نزدیک خانه مراجعه کنند. این اسناد ، اگر کسی در مورد مطالعه فعلی برای ارتقاء اصل واکسیناسیون فکر کند. ، توصیه نامه هایی که در صورت عدم ارائه به آنها ، مطالعه جریان بین A و ارتقاء اسناد اصلی ، به نام آن اراده نامیده می شود ، جایی که پشت ثبت نام و سیستم است.

او تأکید کرد ، و مردم هیچ مرکز بهداشتی ، در نزدیکی خانه حرفه ای (4) 30 4 و گسترش گفتگوی کد و مشاوران متعدد مادران ندارند. مطمئناً اخبار مربوط به محل سکونت وی بلافاصله با پایگاه تماس گرفته و آنها را با دیگری با محل اقامت خود آشنا می کند.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا