علم و سلامت

لزوم بستری مادران باردار پرخطر در ICU در ساعات اولیه مراجعه

تی تی آنلاین / خوزستان معاون بهداشت وزارت بهداشت از بیمارستان با توجه به نیاز به مادران باردار پر خطر در ساعات اولیه بستری در بخش مراقبت های ویژه با توجه به میوه مورد نظر برای مطب های پزشکی بستری می شود.

دکتر. غاس جنابابایی به جلسه بررسی بهبود وضعیت مراقبت از مادر و نوزاد در دانشگاه ها و کالج های علوم پزشکی کلان در کشور چهارم در منطقه اهواز ، که امروز (6 آنلاین) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد ، آخر هفته توسط بیمارستان ها ، بیمارستانها و واحد مراقبت ویژه مادران و زایمان و نوزادان 4 در منطقه کشور ، یک نشست فنی. این نشست برای تجزیه و تحلیل استفاده از سلامت مادران و مرگ و میر نوزادان است که به کشورها امکان می دهد رابطه ای از دو نوع برای بهبود مراقبت از زنان باردار و نوزادان برقرار کنند.

به گزارش تی تی آنلاین ، وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان دانشگاه های قطب از نظر پیگیری و همکاری و همکاری با سایر دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی منطقه نقش وی را به خوبی در شایسته تقدیر و تشکر خانواده خود ایفا می کند.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: برگزاری جلسات مکرر بررسی میزان مرگ و میر مادران باردار ، پدران ، برای انتخاب نیرو بسیار زیاد است و آسیب دیدگان می توانند خدمات با کیفیت تری را به این گروه از مردم در شهرستان ارائه دهند.

معاون وزیر بهداشت گفت: مادران باردار پرخطر در اولین مراجعه به بیمارستان ها برای بهره مندی از خدمات درمانی بهتر به عنوان واحد مراقبت ویژه مادران باردار بیمارستان نیستند.

جنابابایی همچنین یک مسئله بزرگ سفارش مشاوره تلفنی است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا