علم و سلامت

تلاش برای ایجاد زمینه‌های گرایش به تحقیقات و مطالعات قرآن‌بنیان در حوزه سلامت

تی تی آنلاین / خراسان رضوی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، گفت: با برگزاری دبیران جشنواره قرآن و عترت ، دانشجویان و کارکنان مطالعات پزشکی کشور و همچنین انتشار دو مجله علمی ، تحقیق با عنوان ” قرآن و دارو ، “و” سبک زندگی اسلامی “با تمرکز در مکان امن ، و با استفاده از توانایی مراکز دانشجویی و انجمن های علمی ، سعی در ایجاد رابطه معنوی بین دانشگاهیان وزارت بهداشت و قرآن کریم و برای مطالعه تحقیق و نحوه -Quran مستقر در زمینه بهداشت فراهم می کند.

سیماسادت امروز ، نوزدهم فوریه ، با افتتاحیه هشتمین همایش “قرآن ، سیاه و سلامت” که در هتل استان مشهد برگزار شد ، دعا کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به بحران به نفع آموزش زمینه های مختلف و یکی از مهمترین موارد در همه جنبه های آن ، و امروز پس از 40 سال فراز و نشیب و عبور از مرحله تثبیت سیستم ، که مرحله دوم همه آن فراخوانی می شود رهبر انقلاب ، تلاش برای ایجاد شکل جدید تمدن ایران ، اقتدار اسلامی و احکام قرآن ، همراه با استفاده از درآمد حاصل از دانش مفید مردم یکی از مهمترین وظایف مهم است و همه محافظین در کشور.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این بین ، شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه رهگیری سیاست ، هماهنگی طعم و هم افزایی را برای دستیابی به این کار مهم در این زمینه دارد. “سلامتی”.

لاری گفت: “ملاحظات و دشواری های خاص در زمینه های بین رشته ای و میان رشته ای نوظهور از جمله رابطه بین علوم تجربی ، فرهنگ و علوم اسلامی وجود دارد.” از آنجا که این موارد بین رشته ای است و مطالعات استقرار آنها تحت هدایت و تحت نظارت وزارتخانه هایی انجام می شود که مسئولیت ایمنی سیستم ، تحقیقات و آموزش و علوم پزشکی را بر عهده دارند ، باید گفت که یکی نظری است دانش تحقیق و تدریس در علوم تجربی طبق آنچه در حسابرسی تحقیق انجام می شود ، می باشد.

وی تأکید کرد: بنابراین ، در سال های اخیر ، دبیرخانه آسیب شناسی فعالیت ها و بررسی ، مقایسه تطبیقی ​​کلمات و نظرات ده ها تن از کارشناسان حوزه های علمیه و دانشگاه را به عهده سپرده و سرانجام ، در سپتامبر سال جاری ، استراتژیک توسعه قرآن و تحقیقات بالاتر در مورد سیستم بهداشتی باید پس از تأیید عمر رسمی و رسمی توسط شورای فرهنگ برنامه فرهنگی امضا شود. این سند رسماً اعلام كرد كه دبیر مشاوره عالی درباره انقلاب فرهنگی در 22 سپتامبر 2010 است.

لاری گفت: مرکز قرآن و اترع معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ، برگزاری معلمان جشنواره قرآن و راک ، دانشجویان و کارکنان آکادمی پزشکی است که یکی از محبوب ترین تعطیلات قرآنی است این سالها و انتشار دو مجله علمی ، یک مطالعه تحت عنوان “قرآن و پزشکی” و “سبک زندگی اسلامی” با تمرکز بر ایمنی و استفاده از توانایی مراکز دانشجویی و علمی در این منطقه و با مشارکت هزاران شرکت کننده ، ما در حال تلاش برای ایجاد یک رابطه معنوی بین دانشگاهیان هستیم ، و با وزارت رفاه و قرآن کریم ، قرآن و پیگیری علت نجات تحقیقات او ، آمده ایم تا گزارشی از تمایل ، در زمینه است.

معاون رئیس جمهور و دبیر کمیته برنامه قرآن پژوهی و آموزش در نظام سلامت با اشاره به مطالب ویژه ای در این همایش که “قرآن ، جامعه پزشکی سیاه و مظاهر ایثار و مقاومت در برابر بلایا” است ، خاطرنشان کرد: “همانطور که همه ما می دانیم ، جامعه بشری بیش از یک سال است که آگاهی بیشتری نسبت به بیماری Covid دارد ، انسان مدرن ، که به علم و هنر خود افتخار می کند ، بی امان فکر می کند که به طور فزاینده ای بر طبیعت مسلط است ، ناگهان در برابر یک چالش بزرگ و پریشانی بزرگ و س fundamentalالات اساسی فلسفه ایجاد س toال از او ، و بار دیگر ، به لطف عظمت طبیعت ، و از بسیاری جهات ، و مواد همه چیزهایی که از طریق علل و از علل منظور می شوند ، در مورد کدام یک از فاجعه است.

لاری افزود ، “این مرد كوچكی است كه تحت تأثیر امور اقتصادی ، اجتماعی ، علمی ، سیاسی و معنوی عصر مدرن ، و نحوه درمان و كمبود ابزارها ، ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری و نرم افزاری برای مقابله با ویروس كرونا ، نقاط ضعف اساسی را نشان می دهد و عادت ندارد که مانند این است که تفاوت این است که برنامه ای برای تغییر نگرش جامعه در طول سال ها و دهه های آینده است.

همانطور که در بالا ذکر شد توجه به داوطلبان ، و مکانها ، با توجه به خدمات ، بهداشت روانی و اجتماعی و دو برابر کردن توجه کودک به ایمنی اعتقاد و عوامل معنوی در مقاومت افراد و جامعه در زمان بلایا و بحران ها. و در مورد سیستم مدیریت سیستم تحقیقات پزشکی که در مواقع بلایای طبیعی و غیره موضوعات مشترکی که باید در دنیای علم مورد توجه قرار گیرند.

معاون فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات وزارت بهداشت اظهار داشت: “ما امیدواریم که فرصتی برای انجام این کنفرانس دو روزه بتواند برخی از چالش های موضوع خود را برطرف کند و راه حل های علمی برای بهینه سازی عملکرد و بهبود سیستم بهداشتی دولت علمی و اجرایی. “برای تأمین بهداشت روانی ، بهداشت اجتماعی و بهداشت معنوی ، و خارج از این مجلس ، و باعث افزایش نمی شود ، حداکثر ، به عنوان مناسب برای همه چیز به طور مستقیم به ما در انسان سازی بیشتر مطالعات کلام خدا در همه چیزهایی که در مورد ارتقا، ، سلامتی پیگیری فراتر از آن ، کالاهای زندگی است که در قرآن کریم نیز وجود دارد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا