علم و سلامت

تمامی ۳۱ استان کشور، از حیث شیوع شاخص های بیماری در مسیر تنزل و کاهش قرار گرفتند

همه 31 استان کشور از نظر کاهش شیوع شاخص های بیماری است

بابک دین پرست ، معاون وزیر اقتصاد و دبیر ستاد عملیات Base Glory شایان ذکر است که شاخص های بیماری در کشوری که در آن سفر می کنند از شرایط و قدرت موج چهار کاهش می یابد. وی گفت: ما باید با رعایت ایمنی و پروتکل های سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون ، بیماری بیماری کرونا قلب را در کشور بررسی و کنترل کنیم.

به گزارش تی تی آنلاین ، از دانش پایگاه وزارت کشور بابک دین پرست ، معاون وزیر اقتصاد و دبیر تاج عملیاتی پایگاه ، من به شهادت روزانه در پایگاه توجه زیادی داشتم ، که با حضور نمایندگان تجهیزات اجرایی در وزارت داخل پایگاه عملیاتی پادگان برگزار شد ، در حالی که ، با توجه به آنچه که با کمک دختر وطن انجام می شود ، با احتیاط فرا رسید و سعی در عضویت در ستاد ملی و پایگاه عملیاتی و به ویژه کادر پزشکی به کشور ، ما از موج چهارم بیماری بیماری کرونا قلب عبور می کنیم ، وی گفت ، “طبق گزارش وزارت بهداشت ، همه 31 استان کاهش در ایالت ، کاهش قدرت و کنترل از نظر شاخص های وضعیت بیماری ، و کاهش میزان عفونت.
وزیر امور خارجه اظهار داشت که پروتکل های ایمنی تاج Operations Base برای کنترل عنصر موثر در کاهش بیماری. وی گفت: میزان بقا حدود 62٪ پروتکل های عملکرد است.
در نتیجه ، وی گفت: “پروتکل های بهداشتی و خوب که حداقل 90٪ را حفظ می کنند و میزان توجه جدی به عملکرد ایمنی اصول پیام رسان های من است.”
و بخش دیگری از سخنان خود ، معاون وزیر کشور به موضوع واردات واکسن اشاره کرد و گفت که مجموع 3 میلیون و 100 هزار دوز واکسن دریافت شده توسط وزارت بهداشت ، حدود یک میلیون و صد و هشتاد دوز برای هدف قرار دادن دو هزار گروه پرخطر تزریق شده.
وی در پاریس تأکید کرد که ، طبق گزارش وزارت بهداشت ، برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون در سراسر کشور ؛ وی گفت: این حیوان بیش از 80 سال دارد و عزیزان طی دو روز آینده تکمیل می شوند و سپس روند واکسیناسیون 75 سالگی در هفته را آغاز می کنند.
تخلفات قرنطینه خروج یکی دیگر از موضوعاتی است که دبیر پایگاه عملیات تاج و تخت به آن اشاره کرد و در این زمینه وی گفت: طبق گزارشات ، در آوریل 654 هزار مورد تخلف قرنطینه داشته است که این میزان در ماه مه به 903 هزار مورد رسیده است که بررسی دقیق تر آن نیاز دارد. هرچه کنترل های بیشتری در این زمینه انجام شود.
پاریس او حداقل گاهی از 20 کیلومتر تا 1700 کیلومتر راه را برای ناقضین قرنطینه نشان داد. وی گفت: “نادیده گرفتن این مسئله می تواند زمینه ساز بیماری در حال حاضر بزرگترین چرخه باشد.”
سیستم مدیریت مشتری ، معاون وزیر کشور ، گفت: “طبق گزارش سازمان امنیت ملی مشخص شد که در حدود 100 دستگاه هیچ تفاوتی ندارد ، به اندازه 10 دستگاه باقی می ماند و این سیستم به زودی مرتبط می شود تا جایی که ممکن است.”
طبق گزارش وزارت بهداشت ، دینارست و زندگی زمینی از مجموع 180 آزمایشگاهی که به او داده شده ، به من داده شده است تا در نتایج بیماری کرونا آزمایش در زادگاهش بارگذاری شود فقط 13 آزمایشگاه در آزمایش Covid ، وزارت بهداشت سیستم انجام دهید. از نظر مقامات وزارت بهداشت.
در این راستا ، دین پرست ادعا کرد که امروز پایگاه عملیاتی زمانی تأسیس شده است که مقامات مربوطه گروه اجرایی (در سطح ملی و استانی) و همچنین آزمایشگاه ها برای اتصال به سیستم مدیریت مشتری و بارگذاری نتایج 19 آزمون در سیستم خدمات. بهداشت برای نامه نگاری از اردوگاه اقدامی نکرده است ، منعکس کننده بالاترین مقام دستگاه اجرایی مربوطه است و زمان پایان یک هفته یک هفته برای اجرای تصویب یا پایان اطلاع رسانی مهلت نیست ، وزیر تعویق قابل اجرا به دادگستری رسیدگی و از آن اجساد نخواهد شد.
وی افزود: در 45 روز گذشته 1.2 میلیون نفر از طریق بسیاری از متخلفان ترافیک شبانه صادر شده است.
در پایان دین پرست با بیان اینکه نمایندگان سازمان اداری و استخدامی زمین ، ناظر بر اجرای استراتژی محدود کردن حضور کارکنان اجرایی و کارمندان سیاست دورکاری در کشور هستند ، اعلام کرد 14 سازمان دستورالعمل هایی در مورد چگونگی بخشنامه مصوبات ستاد ملی را اجرا کند. اکنون ، با (5) 429 عنوان خدمات جدا از کار عادی و خدمات حیاتی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.
در نتیجه ، وی گفت: تاکنون 89 دستگاه از 190 دستگاه به این سازمان گزارش شده و در گزارشات خود به سازمان کار گزارش داده اند. بر اساس گزارش ها ، از کسانی که او پیدا شد ، 78٪ از رقابت تا زمانی که عملکرد این افکار باشد که من در خانه به دورکاری در خانه دسترسی داشتم. اند
به طور خلاصه ، و تصمیم به حمله به اردوگاه Dinparast او اعلام کرد که مکاتبات اداره اردوگاه ، فرمانده اشغال دولت مدیون رئیس بومی خود از سازمان در اسرع وقت و تسلیم به تمرین دستگاه های اجرایی دوره کارشناسی به پیام رسان های اردوگاه. ارسال عملیات

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا