علم و سلامت

تمهیدات هلال احمر برای بازگشت زمینی زائران اربعین و اخذ تست کرونا در مرزها

به گزارش شفاف ، محمد حسن قوسیان مقدم اربعین در خصوص سیاست سازمان هلال احمر در مورد بازگشت زائران به وطن خود گفت: طبق پیش بینی ها ، بازگشت زائران اربعین از عصر امروز در کشور آغاز می شود و برخی از خارجیانی که به صورت هوایی به عراق رفته اند وارد می شوند. کشور.”

وی ادامه می دهد: در همین راستا 52 ایستگاه کمک دائمی و موقت در استان های ایلا و خوزستان برای خدمات رسانی به زائران ایرانی که از عراق باز می گردند ، ارائه می شود. همچنین 410 ناجی هلال احمر در قالب 82 رابط عملیاتی در هر صورت برای کمک در دسترس هستند.

به گفته دبیرکل سازمان هلال احمر ، 33 آمبولانس سازمان نجات دهنده ، چهار آمبولانس ، سه وسیله ارتباطی رادیویی و سه تجهیزات بالگرد هلال احمر تا ظهر سه شنبه 26 آنلاین در اختیار تیم ها قرار گرفت.

قوسیان در مورد آزمایش تاج برای مسافرانی که به وطن خود باز می گردند ، اظهار داشت: با توجه به هزینه زیاد آزمایش تاج در عراق ، ما تلاش می کنیم تا فردا در مراکز درمانی هلال احمر در عراق تجربه فوری را در اختیار زائران ایرانی قرار دهیم. با این مدارک ، حجاج به کشور خود باز می گردند ، آنها را خوشحال می کند.

وی ادامه می دهد: همچنین در منطقه باید قبل از ورود به کشورمان معاینات کرونری را انجام دهیم و با وزارت بهداشت پیگیری می کنیم تا تزئینات آزمایشگاه را در اختیار ما قرار دهد.

قوسیان همچنین در مورد خدمات جمعیت هلال احمر به مسافران در راه عتبات گفت: اگر جاده زمینی را در نظر بگیریم که در عراق انجام نشده است ، مقدماتی در این زمینه داریم و زیر ستاد اربعین هستیم. پایانه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا