علم و سلامت

حضور در عروسی و میهمانی عامل ابتلای ۱۲۷ هرمزگانی به کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: “متأسفانه عدم وجود پروتکل های ایمنی در استان برای به اشتراک گذاشتن آیین ها و گروه ها به اشتراک گذاری deign برای نگاه به مجامع و قطعات برای 127 نفر در استان”.

آفتاب نیوز:

و در این شب ، مرکز خبری فاطمه نوروزیان در مصاحبه ای با خلیج فارس ، الگوی اخیر در واقع چیزهایی که در بهشت ​​تاج یکی در استان است یکی از متداول ترین است ، مجموعه ها نباید در این صورت افکار شما را به سمت وظایف پیچیده سوق دهند و شوراهای آنها به اندازه عزاداری تجاری نیستند ، با رعایت نکات ایمنی پروتکل ها ، در ازدواج به آنها داده شد. و بگذارید یکی از این قسمت ها باشد.

وی با اشاره به دو نمونه از این پرخطر پرتوهای ووش هرمزگان در روزهای اخیر گفت: در هر یک از این موارد و در شهرهای استان 54 نفر پس از شرکت در مراسم عروسی به تاج آلوده شدند ، عروس آلوده شد و اکنون شخصی نیز خواهد داشت. مطلوب نیست

سپس به جشن عقد رسید و بخشی از جلال خدا علت 127 هرمزگان است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در یک مورد دیگر ، 73 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم تحت تأثیر توجه قرار می گیرند و در این حالت ، این نوع ارتباط با کسانی که همچنان در توسعه دهنده مهمانی دفتر گسترش یافته اند گسترش می یابد.

در سه روز گذشته ، نتایج آزمون با بیش از 1000 نفر هرمزگان مثبت و 14 نفر که تاج افکار او را انتقال داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا