علم و سلامت

احتمال ابتلای مجدد به کرونا چقدر است؟

به گزارش شفاف؛ در ماه های اخیر ، بحث های علمی زیادی در مورد عفونت مجدد اصطکاک دولت و بیماری Covid 19 دوباره وجود دارد. میزان عفونت مجدد کم و قابل مقایسه با SARS-Cov-2 مربوط به سایر عوامل ویروسی تنفسی است (بیش از یک سال) در بسیاری از کشورها مطمئناً موارد ویروس شناسی را به یاد می آورد. اما این موضوع هنوز هم وجود دارد انجام ایران ، و معمولاً برای بدتر.

بر این اساس ، محققان از کمیته سازماندهی تحقیقات کوید ، 19 ، 19 از کمیته ملی باکتریهای کووید و دانشگاه علوم پزشکی اراک ، در مقاله ای موضوع عفونت مجدد کوید 19 را بررسی کردند.

Berg گفت: “از دانش ما در مورد عفونت ویروسی آنفلوانزای دستگاه تنفسی ، مانند داروها ، پاراآنفلوانزا ، سایر ویروس های کرونا ویروس زمانی است که اولین انسان ها در معرض عفونت ویروس قرار گرفته اند ، معمولاً شدیدتر و در نتیجه ایمنی نسبی است.” Far) اتفاق می افتد ، که اکثریت افراد را در طی چند ماه یا سال در برابر عفونت محافظت می کند و پس از چند سال ، در صورت آلوده شدن فرد ، عفونت بدون علامت یا زخم خفیف است. به همین دلیل ، و ویروس SARS ، 2-Cov نیز از این قاعده مستثنی نیست ، و این دقیقاً همان انسان حیوانی و ویروس های کرونا است. در صورت عدم ایمنی برای مدت کوتاهی قبل از تعادل ویروس با افراد دیگر.

محققان این پیشنهاد ، مقالات مختلفی را در این زمینه مرور می کنند: دولت ، دلیل افزایش انتظارات برای عفونت مجدد ، مهمتر از واقعیت در ایران است (نه همه) بیشترین مواردی مانند CT و تشخیص بالینی در یک مورد اول یا دوم ، مثبت نادرست ، و اشتباهات.

محققان گفتند: “با ظهور سیستم مراقبت های بهداشتی Covid-19 که ناگهان رودخانه ای عظیم در مواجهه با یک نمونه برای آزمایش قرار گرفت.” در چهار هفته اول تنها مراكز شوهر در كشور شناسايي شده بود و آزمايشگاه مولكولي بسياري از آزمايشگاه هاي كشور را منفجر كرد. بسیاری از آزمایشگاه های ویروس شناسی تشخیصی از راه دور شخصی و ایجاد بخشهای مولکولی و تحقیقاتی در این زمینه وارد شده اند. توسعه آزمایشگاه های کمی ممکن است کیفیت را توسط افراد کم مهارت فدا کند. حتی تعداد آزمایش های آزمایشگاهی افراد ماهر جریان اصلی به طور تصاعدی افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا