علم و سلامت

خطر تکرار فاجعه افزایش کرونا / زمان پایان پاندمی در دنیا و ایران

“عضو کمیته ملی تاج کمیته ، بسیار با استعداد ، سازمان بهداشت جهانی ، گفت:” طبق WHO ، برای تحمیل محدودیت و کشورهایی مانند استخرهایی که به طور جدی Covid 19-آلوده شده اند ، تا پایان تابستان آینده. ” سال به مناسب

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر مسعود ، مردان وی گفت: “بیماری عروق ویروس کرونا قلب در مورد وضعیت آلودگی هوا است.” “در همان زمان ، به طور متوسط ​​5.5 روز طول می کشد تا زمانی که فرد به بیماری ویروس کرونا قلب دچار علائم بالینی شود ، و در صورت وخیم شدن بیماری ، دو هفته در بیمارستان طول می کشد. در عین حال ، در چنین مواردی روش نشان داد که میزان مرگ و میر بعد از چهار هفته

وی اضافه کرد: “در حال حاضر آلودگی هوا هشت روز پیش است که اگر حداقل دو هفته بعد از شروع اتفاق افتاده باشد ، اثر سوزش آن بیش از تاج بوده است.” البته باید توجه داشت که افزایش تاج از هوا در مقایسه با آلودگی ناشی از جاده به سمت شمال بسیار کمتر است ، و او را به میلیون ها نفر رساند تا این باعث شکست استان شود.

اکنون اوضاع به خوبی پیش می رود و تاج روی زمین قرار دارد و روند کاهشی دارد ، وی گفت: البته این تجربه ما در ماه مه بود. در آن زمان ، هنگامی که روند قالب گیری کند شد ، او فکر کرد که در تاج است ، و منجر به تجمع عدم مطابقت با پروتکل ها و مشکل در سفر و در نتیجه افزایش بیماری می شود.

وی گفت: “ما هنوز امضای این موضوع را نداریم. “و اگرچه مسیر به سمت شمال است ، جایی که مستأجر یا مهمانی های خانوادگی ، و زنجیره انتقال و جلال فاجعه بار به عقب تمرکز می کند. من امیدوارم که پلیس اکنون.

زمان پایان تاج ، گفت که سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام می کند که شکست خورده است ، استرس به طور جدی توسط 19-Covid پایان تابستان آلوده شد. در خانه به موقع برای پاییز تا سال را به طور مناسب در سال داشته باشید.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا