علم و سلامت

وزیر بهداشت : ایران از محورهای اصلی تولید واکسن کرونا در دنیا می‌شود

وزیر بهداشت گفت: در آینده نزدیک ایران به یکی از محورهای اصلی تولید واکسن کرونا در جهان تبدیل خواهد شد.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر. سعید ناماکو با تبریک 12 فروردین به جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: “در تاریخ این کشور در اسلام سه برابر تقسیم شده است پس از انقلاب ، اسلامی و این باعث می شود شما دو بار فکر کنید که آزار و اذیت حلقه است.” و بعد از انقلاب جداگانه در نظر گرفته شد.

وی افزود: یکی از اصلی ترین فضاهای روی زمین بعد از انقلاب در تاریخ 4 آوریل ، اعتماد به نفس ، اعتماد به نفس و موفقیت های مهم از یک روز در تاریخ 4 آوریل 1958

وزیر بهداشت با اشاره به دستاوردهای نظام سلامت پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در سال های پس از انقلاب با تکیه بر توان داخلی و پیشرفت چشمگیری در زمینه های مختلف از جمله بهداشت که به هیچ وجه مشابه میزان مرگ و میر زنان و کودکان و حداقل 10 برابر امروز و میزان واکسیناسیون 20 درصد از کل ، اما امروز این دورترین نقاط کشور امروز است ، مراکز بهداشتی و تخت های بیمارستانی به قدری بالا هستند که بیماری نمی توانست به بیمارستان پشت درب برسد.

با توجه به Namaka: استفاده از دفاع مقدس ، ظرف 60 روز ، این امر در ساختار حمل و نقل اسلحه و وارد کردن افراد از نبودن و توسط صادر کننده و کارخانه تغییر می کند. در آینده نزدیک ، ایران به یکی از محورهای تاج در تولید واکسن تبدیل خواهد شد و نه فقط برای ما ، بلکه در جهان.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا