اقتصادی

خودروهای سنگین؛ خریدار آبروی خودروسازان داخلی است

حکم کیفیت محصولات در مورد خودروهای سنگین در فوریه سال جاری ، نشان داد که تولید خودروسازان داخلی در خودروهای سنگین عملکرد بسیار بهتری نسبت به تولید وسایل نقلیه سبک و به ویژه برای ون ها دارند.

به گزارش تی تی آنلاین ، کیفیت گزارش آزمایش توسط شرکت بین المللی کیفیت و ترس ، ایران (ISQI) در گروه وسایل نقلیه سنگین تولید شده در فوریه سال جاری ، بخش مسافر در گروه های مینی بوس و میانی ، ایسوزو سحر موزهای گروهی را تحویل می دهد . به كله ستارگان Bahmani TRUE NPR75K NMR85 با كیفیت رسیده و همه از لورم عبور كرده اند.

با این حال، در ماه فوریه نسبت به ژانویهکه به یک کامیون و مینی بوس NPR75K ایسوزو سحر چهار و پنج ستاره و سیارات ارتقا form یافته است ، اما همچنین در ژانویه 5 ستاره کامیون NMR85 تولید می کند.

در گروه مینی بوس ها و اتوبوس ها همانطور که هست ، ایسوزو اتوبوس سحر پنج ستاره کسب کرد و شرکت ون مسافربری ایرانی ، بچه های مربی دین واقعی خودرو مارک شیلر بهمن در این آزمایش توانستند از هر پنج ستاره چهار ستاره بگیرند.

همچنین در این گروه سه مینی بوس معتبر با کیفیت ستاره های شرکت واقعی خودرو ایران خودرو در نظر گرفته شده است.

مسافران کشور ، اتوبوس های گروهی ، اتوبوس ایران خودرو سیاه-مذهب واقعی سه ستاره است.

در گروه موزها به قسمت خالی ، از محصولات گروه موسیقی واقعی دین بهمنی ، که کامیون Isuzu NMR85 و کامیون Isuzu NPR75K ، که موفق به کسب هر پنج نوع ستاره و دین واقعی بهمن کامیون مارکوس شیلر و کامیون الوند سایپادیزل شد have a truck دارای پنج ستاره با کیفیت چهار ستاره است. کسب کرده اند

لازم به ذکر است که الوند همچنین کامیون با کیفیت را در ژانویه و فوریه ، سه ستاره ارتقا می دهد.

در بخش غربی مصرف کننده با کیفیت Isuzu NPR75M Bahmani TRUE چهار ستاره ، سه ستاره ، L. Benz ، برده هوشمند به ترتیب.

در کلاس قاتلان ، و اتومبیل جدید کشنده درد فوتون آومن H4 ایران ، ماشین بچه ها و چهار نوع قاتل سیباموتور FAW J6 هیچ ستاره ای نخواهد داشت.

همچنین ، ویژگی های کلی قاتل Pilson Citroën C7-star سه اتومبیل چیست.

این گزارش نشان داد که شرکتهای خودروساز در زمینه خودروهای سنگین عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر وسایل نقلیه سازندگان ، به ویژه سازندگان وانت دارند. سه نوع ون اکتسابی بزرگترین ستاره ها در گروه وسایل نقلیه سنگین ، کیفیت حداقل سه ستاره تا پنج ستاره و بسیاری از وسایل نقلیه دارای چهار ستاره هستند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا