علم و سلامت

خودروهای تسلا می‌توانند علائم و چراغ‌های راهنمایی رانندگی را ببینند

این به روز رسانی فقط در اختیار دارندگان خودروها قرار میگیرد که به معنی آنها را به کامپیوتر های نسل سوم تسلا مجهز شده است و حالت خودران پشتیبانی و با نام سخت افزار 3 شناخته شده است. شرکت تسلا در سال گذشته نصب در کامپیوتر و تمام وسایل خود را شروع و صاحبان خودرو برای استفاده از این سیستم تمام خودران است که این ویژگی های جدید از تسلا در پشت این مقدار به پرداخت.

برای دریافت جدید تسلا برای وسایل نقلیه

در صورت فعال کردن این ویژگی. سیستم ماشین به آرامی در هنگام مواجه با ترافیک چراغ و تابلو به شرق همچنان ادامه دارد. سپس راننده باید پایه خودران (خلبان اتوماتیک) به جلو و یا پدال گاز را فشار ماشین به مسیر خود ادامه دهید نشان می دهد حتی اگر چراغ سبز است. تسلا همچنین اشاره کرد که حالت خودران را نمی توان تماما به جای راننده عمل می کنند و این ویژگی نیز ممکن است برای تمام تقاطع عملی نیست. برای مثال در گذرگاه راه آهن و یا پیاده این ویژگی کار نمی کند.

برای دریافت جدید تسلا برای وسایل نقلیه

تسلا گفت که ویژگی های جدید در حالت آزمایشی و بتا هستند و ممکن است گاهی اوقات نمی شود. با گذشت زمان سیستم خود را نیز بهبود بخشد. این سیستم ممکن است در شرایط دشوار مانند حضور پیاده و…. باران و نور مستقیم به درستی کار نکند. به این دلیل تسلا درایور به توجه زیادی داشته باشند و در صورت نیاز اقدامات لازم از جمله ترمزگیری انجام دهد.

برای دریافت جدید تسلا برای وسایل نقلیه

Elon Musk مدتها است وعده داده است که خودروهای تسلا یک روز قادر به رانندگی در هر شرایطی خواهد بود. اما با وجود فروش خودرو با نام “همه خودران” هیچ یک از خودروهای تسلا قادر به انجام چنین کاری نیست و آن مقدار است که خریداران در هنگام خرید و پرداخت آنها در واقع برای چنین ویژگی است.

theverge.com

۲۱۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا