علم و سلامت

خوراکی های مفید برای سلامت روده

سرطان سالانه بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان از طریق روده تشخیص داده می شود.

به گزارش تی تی آنلاین ، عوامل خطر سرطان روده بزرگ مانند رژیم های غذایی غنی از گوشت قرمز که شامل برخی از گوشت گاو و گوشت گوسفندی رها شده و همچنین گوشت های فرآوری شده مانند سوسیس و کالباس است.

عوامل خطر سرطان روده شامل برخی از چاقی ها و اضافه وزن است.

در این آزمایشات ، دانشمندان پزشکی پتانسیل پیشگیری از سرطان روده بزرگ متابولیت فلاونوئید را شناسایی کرده اند. همانطور که در میوه ها و سبزیجات ، شاه توت ، زغال اخته ، کلم بروکلی ، پیاز ، انارهای رسیده انگور قرمز ، توت فرنگی ، زردآلو ، کلم قرمز ، بنفش و فولیکول های بادمجان چای و شکلات یافت می شود.

تیمی از دانشمندان در دانشگاه پزشکی ایالتی اورگان ایالات متحده در ابتدا برای جلوگیری از سرطان روده بزرگ ، آسپرین را مورد مطالعه قرار دادند ، اما در طول تحقیقات خود ، آنها جزئیات جدیدی در مورد کار این فلاونوئیدها و چگونگی پیشگیری از سرطان روده بزرگ یافتند.

مطالعات قبلی نشان داده است که فلاوونوئیدها ، آن را در میوه ها و سبزیجات طبیعی در انقلاب های مختلف تنظیم می کند ، از سرطان جلوگیری می کند و من می دانم که این سازنده ساز نیست و در پیشگیری از سرطان موثر است.

مکانیسم دانشگاه داکوتای جنوبی برای مصرف کننده آسپیرین (استیل سالیسیلیک اسید) ، پیشگیری از سرطان را بررسی کرده و نقش آسپیرین را بسیار کم بررسی کرده است و از رشد سلولهای سرطانی مشتقات اسید سالیسیلیک از توانایی آنها جلوگیری می کند.

در روش تجزیه و تحلیل ، محققان دریافتند که ترکیبی به نام تری هیدروکسی بنزوئیک اسید ، 2،4،6 (، THBA 2،4،6) ، محصول تجزیه فلاونوئیدها از باکتری های روده ، آنزیم های درگیر در تقسیم سلول را مهار می کند. این آزمایشات نشان داد که 2،4،6 THBA بعدی رشد سلولهای سرطانی را در سلولهایی که تحت حمایت آنها به پروتئین حامل (SLC5A8) نیاز دارند ، مهار می کند.

چهره داروهای سرطان چیزهای زیادی دارد اما نزدیک نیست: از بیماری آنها نمی ترسند. در مورد من نیز ، با توجه به اینکه ماتریکس 2،4،6-THBA برای جلوگیری از رشد سلولهای سرطانی با امید زیادی به متخصصان داده شده است.

کارشناسان معتقدند که فلاونوئیدها و ترکیب 2،4،6-THBA توانایی استفاده در داروهای سرطانی را دارند ، با این وجود هنوز مطالعات بیشتری لازم است.

به گزارش اخبار پزشکی امروز ، این مطالعه همچنین مهم است که استفاده از میوه ها و سبزیجات را در رژیم روزانه برای افراد تأیید کرد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا