اقتصادی

در اولین روز سفر همتی به عمان چه گذشت؟

پاپ روز گذشته از بانک مرکزی کشور عمان بازدید کرد. در روز اول این تور ، حساب های اقتصادی و بانکی و توانایی استفاده از بخش خصوصی برای گسترش همکاری های تجاری در این مناطق دور از دو طرف.

به گزارش تی تی آنلاین ، عبدالناصر همانت از سه شنبه (1199/11/7) دو روزه عازم مسقط شد و با تعمیق دعوت نامه مذاکره شد و روابط تجاری هماهنگ بین دو کشور با توجه به شرایط جدید این کشور از اطمینان برخوردار است.

در هنگام ورود وی به عمان ، رئیس کل بانک مرکزی با وزیر امور خارجه و خارج از سرزمین و توسعه فعالیت اقتصادی ملاقات کرد و یکی از آنها با تکیه بر دلایل افسران خاص از موقعیتی که دو کشور دارند. و همچنین دیدار با وزیر تجارت و صنعت کشور ، که همانت عمان را به عنوان یک شریک استراتژیک تعریف کرد و بر لزوم توانایی ایران در استفاده از بخش خصوصی برای گسترش همکاری های تجاری تأکید کرد.

و در این مورد ، سرلشکر بانک مرکزی این است: “این به اورنان نیست که شریک تجاری از جنبه های هنری و فنی در ذهن عمیق تر از قبل نفوذ کند. بنابراین ، از آنجا که این توانایی گسترش است. همکاری ما در سفر وی و در نظر گرفتن تحولات در عرصه بین المللی “. بسط دادن.

علاوه بر این ، با توجه به ظرفیت و همکاری خصوصی و دو کشور می تواند برای بهبود سطح و حجم تجارت بین دو کشور مورد استفاده قرار گیرد ، که همانت داوطلبانه برای دستیابی به این مهم به طرف عمانی ارائه شد.

همچنین در این نشست ، قیس بن محمد آل یوسف ، وزیر صنعت و تجارت عمان ، ضمن استقبال از این اهداف گزارش داد كه رئیس بانك مركزی و هیئت همراه ، تأكید كرد كه این كشور نیاز به ایجاد و گسترش تجارت با حساب های ایران دارد. . نیازی نیست

بر اساس این گزارش ، در حالی که همانت برای مدت دو روز به عمان سفر می کند ، مقامات این کشور گفتگوها را با مسائل بانکی و مالی امروز عمانی با محوریت بانک مرکزی این کشور ادامه می دهند.

گفتنی است ، به این ترتیب معاونین و مسئولان ، سکوت ، معاون وزیر امور خارجه بهداشت و درمان بانک مرکزی بانک مرکزی را رئیس جمهور کشور همراهی می کردند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا