علم و سلامت

دکتر زالی: شهید سلیمانی هرگز از متن مردم جدا نشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شهید سلیمانی را الگوی بی بدیل و واقعی ذات اقدس الهی برشمرد و گفت: شهید سلیمانی همیشه در اعزام ها بود و جدا از مردم نبود.

به گزارش تی تی آنلاین، دکتر علیرضا زالی دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، گرامی داشت.

وی افزود: امروز شهید سلیمانی در هیچ جای دنیا نیست، مرد واقعی زبانزد است، اما از او به عنوان بنیانگذار مکتب ها یاد می شود و از شخصیت او تقلید می کند.

تاکید کرد: خاستگاه مکتب شهید سلیمانی سرشار از خصلت ها، خصلت ها و توانایی های افراد است که با بهره گیری از قابلیت های بالای شخصیتی نسل جوان، آن را ترسیم می کند.

رئیس دانشگاه با یادآوری صلابت سردار سلیمانی در روزهای دفاع مقدس از وی به عنوان ستاره درخشان دفاع مقدس و شخصیتی با نبوغ عالی نظامی یاد کرد.

با حضور شهید سلیمانی در مقاطع مختلف حساس نظامی و دیپلماتیک زالی با یادآوری توانمندی های وی در مبارزه با داعش، حل مشکلات نظامی و منطقه ای در منطقه جنوب، افزود: زمان مقدس. : چهار دهه تلاش، سخت کوشی و تلاش در جبهه های مختلف، نبوغ عالی نظامی سردار سلیمانی است، مردی که کشور و کشورش را از دست دشمن نجات داد.

وی ادامه می دهد: صلابت، استعداد، رشادت، ابتکار، خلاقیت و استدلال مجدانه باعث شد در زمان شهید سلیمانی در منطقه پیروزی های مکرری به دست آید.

با مردم ارتباط برقرار کنید رمز جاودانگی

رئیس دانشگاه در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه شهید سلیمانوس سنگر بین مردم و حق محبوبیت است، خاطرنشان کرد: مهمترین راز شهید سلیمانی باید پیشوای دلها و راهگشا باشد. جاودانگی، ارتباط با انسان ها.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در مراسم اعطای نشان ذوالفقار به سردار سرلشکر قاسم سلیمانی برای این رهبر اسلامی دعا کردند، زیرا بهشت ​​پاداش این درگیری دل‌هاست.

وی به شخصیت چند بعدی و نمونه سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: ایشان در مناصب نظامی و دیپلماتیک واقعاً قدرتمند بودند و شخصیت ایشان مصداق بارز تلاقی سفارت و سفارت بود.

سردار سلیمانی رئیس دانشگاه در پایان ابراز امیدواری کرد که استعداد و مدرسه مورد ارزیابی نسل جوان قرار گیرد.

در سوی دیگر این مراسم، سردار علی فضلی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح بیانات و بیانات عاطفی، آموزش الکترونیکی و برگزارکنندگان شهید سلیمانوس به بیان مختلف گفت: شهید سلیمانوس و شهدای همراه با وی در اجرا. . آنچه را که ائمه انقلاب اسلامی از قرآن و عترت برگرفته بودند، خودشان عهد کرده اند.

وی گفت: خداوند به سردار سلیمانی توفیقات عظیم در عرصه عمل عطا کرده است.

وی با اشاره به دوستی دیرینه خود با سردار سلیمانی به بیان خاطره هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: در دفاع از حرمین شریفین شرایط و ظرفیت های ما با دشمن در زمان حضور ایشان در صحنه بسیار متفاوت است. با لطف سرافرازان.»

آنها با لشکر مستضعفین در برابر مغروران ایستادند

سردار فضلی تاکید کرد: شهید سلیمانوس با لشکر مظلوم در مقابل سرافرازان ایستاد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه قلب مستضعفان و مردم جهان اسلام را تسخیر کرده است، گفت: بسیاری از سربازان یک زبان نیستند.

سردار فضلی تاکید کرد: برای سردار سلیمانی هیچ تفاوتی بین دفاع از مظلوم شیعه و سنی نیست و او صرفاً بر اساس مسئولیت جدید و اسلامی خود عمل کرد.

وی با اشاره به لطف و محبت سردار سلیمانی به مردم گفت: شهید سلیمانی بارها در زندگی خود به عنوان نمونه دفاع ما در دفاع از حرمین شریفین تاکید کرده است.

سردار فضلی گفت: دفاع مقدس یک گنج است و این گنج کشتی ماورایی برای آیندگان است.

وی به معرفی مقاله شهید سلیمانی پرداخت و گفت: دفاع مقدس تنها بخشی است که احکام الهی در آن محقق می شود و در چهار دهه پس از انقلاب رادیکال اسلام هیچ بخشی را نمی توان به عنوان دفاع مقدس ساخت. عترت در آن شکل گرفته است.

سردار فضلی در پایان تاکید کرد: عاقبت به خیر تنها یک چیز است و آن اینکه باید از فرمان حافظ اطاعت کنیم و شهید سلیمانی نیز این گونه عمل کرد.

دکتر. غلامی رئیس مدرسه فقهی امام صادق(ع) نیز روحیه شهید سلیمانی را وحدت عمل در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: وحدت و انسجام در جامعه.

وی خطاب به دانشجویان حاضر در این مراسم با بیان اینکه تولید علم و پیشرفت علمی وضعیت کشور را متحول می کند، گفت: بزرگترین رسالت دانشجویان و جوانان این مرز و بوم تلاش برای کسب علم و دانش است.

در سوی دیگر مراسم دکتر. سعیدی که در حفاظت از حرم به سربازان سوری خدمات درمانی ارائه می کند، از فعالیت خود در حوزه سلامت نظامی در سوریه و درمان سربازان و ژنرال های مجروح یاد کرد.

دکتر دکتر سلیمانی با بیان خاطره شهید سلیمانی سعیدی او را فردی سخت کوش، متواضع و سرسخت توصیف کرد.

پس از این مراسم ارتباط زنده با مزار شهید سلیمانوس در کرمان برقرار شد.

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی روز سه شنبه ۱۴ دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور حجت الاسلام فرهادزاده و جمعی از مسلمانان و جمعی از مسئولین جهت بررسی میدانی و گزارش برگزار شد. دیپلم در دولت مردمی

بر اساس گزارش های مردمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی این مراسم همچنان در دست بررسی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا