علم و سلامت

کاهش ۴۰ درصدی فوتی‌های کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی

طبق گزارش دکتر شاهنشاه شفاف ماهومت کارل مهدی بود وی افزود: طرح شهید سلیمانی برای برنامه های پیشگیری از گسترش و كنترل آفات Covid 19 در برابر این بیماری برای ما در سراسر جهان بسیار مهم است.

وی افزود: برنامه های اجرا شده در این پروژه در مدت زمان كوتاهی همانطور كه ​​نشان داده شد چقدر موفق بوده است ، در مدت كوتاهی كمتر از یك ماه ، تعداد مرگهای ناشی از كاهش حدود 40٪ باعث ایجاد این بیماری شده است.

پرکینز ادامه داد: همکاری نزدیک بین سازمان برای نیروهای بسیج ایمنی دستاوردهای بسیار ارزنده ای است که به مزرعه رسیده است. ایران ، در زمانی که جدی ترین ، ناعادلانه ترین و ناعادلانه ترین تحریم های ایالات متحده است. برای بسیاری از مردم ، تا معتبر نباشند ، اجرای چنین طرحی دشوار است ، ایران.

رئیس مرکز مدیریت پانسمان بیماریهای عفونی افزود: هدف اصلی این طرح برای عموم مردم و مدیریت کنترل آفات 19 Covid در یک همکاری مقطعی جزئی ، قدرت بسیج مردمی و داوطلبان است.

پرکینز افزود: “من بعنوان فردی که شاید مسن ترین وزارت بهداشت است: من به ویژه به استفاده از بسیج در کنترل و پیشگیری از بیماریهای عفونی توجه می کنم.” اگر برای تأمین خانه های افراد مبتلا به فلج اطفال به کودکان زیر پنج سال برای همه مناطق شهری و روستایی کشور استفاده شود.

توضیح داد: “همکاری مثمر ثمر در محصولاتی که در سال اول است و از سال 2000 ، حتی یک مورد فلج اطفال در یک کشور وحشی با ایران در مکانهای فقط دو کشور جهان ، یعنی افغانستان یافت نشد.” و از آنجا که پاکستان هنوز از این بیماری رنج می برد.

مرکز بیماری های عفونی برای اطمینان از ادامه رئیس مدیریت: “سال گذشته آنها توانستند برای از بین بردن سرخچه از سازمان بهداشت جهانی گواهی دریافت کنند.” این گواهینامه به این معنی است که بیش از سه سال هیچ مورد قرمز و سرخچه در کشور گزارش نشده است.

پرکینز اضافه کرد: در حالی که هیچ یک از کشورهای منطقه دریای شرقی ، به جز جمهوری اسلامی ایران و دو کشور کوچک بحرین و عمان ، برای دستیابی به چنین پیروزی برای ارزیابی احساس اضطراب در اروپا و سال کشور ما بیداد نمی کرد.

وی این کار را ادامه داد و گفت: “وقتی کسی یکی از موقعیت های خود را داشته باشد ، به چنین گواهی نامه ای می رسد. این کار مهم باید تا سال 2003 به پایان برسد تا ما با واکسیناسیون 33 میلیون نفر در کمتر از یک ماه به ویژه با همکاری و نیروهای امنیتی و نیروی بسیج ، سرخچه را از بین ببریم.

پرکینز خاطرنشان کرد: در صورت وجود چنین مشارکتی ، جهان به این دستاوردها افتخار می کند و این گام مهم بعدی را برداشت ، نه ایران ، زیرا ما قبلاً کنترل بیماری Covid 19 را داشتیم. از طرف دیگر ، در یک کشور عجیب ، واقعیت ضد انقلاب را در میانه پیشگویی ها رد کنید و وانمود کنید که هر روز ضایعه در سمت چپ سرزمین های مناطق جهان و تعداد کمی از مردان در آن به ما گزارش می شود.

وی خاطرنشان کرد که “در هفته های اخیر ، این افزایش بیماری در کشورهای جهان کاملاً واضح و واضح است ، و امری جدی است که این امواج در جهان ، از جمله کشور ما وجود دارد.” تنها افرادی در سراسر جهان و کوید در ایران درگیر هستند.

کارل ادامه داد: او خواستار شکوه ستاد ملی در کشور خودشان ، افزایش همکاری مردم بود ، این برای جلوگیری از این بیماری ، همراه با اطلاعات مربوط به اقتدار جامعه برای گسترش کنترل ، با همکاری و هماهنگی بین ادارات و بسیج و سایر نهادها و مشاغل است.

مرکز مدیریت بیماریهای عفونی برای اطمینان از اینکه رئیس گفت: “هفت راهکار برای این منظور انتخاب شده است.” اولین مورد جنگ برای تشدید اجرای پروتکل ها و بازرسی ایمنی است. با توجه به افزایش تعداد جنگها در مناطقی که ما فکر می کنیم بیشتر آزمایشات قادر به کنترل بیماری نیست ، اتفاق افتاده است. ما را به مناطقی برد ، جایی که افراد زیادی بودند که هیچ چیزی نمی دانند یا بیش از حد با بیماری عروق ویروس کرونا قلب علائم یا علائم خفیف ندارند. فردا باید بیماری را زودتر تشخیص داده و درمان کنیم ، اجازه نمی دهیم کسی در بیمارستان بستری شود.

وی افزود: ما سعی می کنیم موارد بدون علامت و بدون علامت از جمله مواردی را که واقعاً یکسان ، مراقبت و بسته هستند که بیماری را به دیگران ، به ویژه به سایر اعضای خانواده یا همکاران منتقل نمی کند ، شناسایی و شناسایی کنیم. .

مرکز مدیریت مداوم بیماریهای عفونی برای اطمینان از اینکه رئیس “سیاست آموزش و آموزش شهید سلیمانی مطلع و ردیابی هوشمندانه بیماران در مکانهایی است که 19 مظنون قاچاق بیشتر و بیشتر وجود دارد.”

پرکینز برنامه بعدی جنگ را در ساختمان آموزش ، فرهنگ و اطلاعات اضافه کرد. 19 کوید در زندگی افراد و جوامع تغییر کرده است. با در نظر گرفتن سال های گذشته بسیاری از ارقام تغییر می کنند. بسیاری از این تغییرات ممکن است سالها یا یک عمر ادامه داشته باشد.

وی گفت: “گروه های بعدی جنگ برای محافظت از آسیب پذیرها.” و در همان حال ، و با همکاری وزارت بهداشت بین نیروهای این زبان سه جانبه ، و هیچ کس شما را راهنمایی نکرده است که ما را به مراکز اراده ، پزشکان زیربنای مردم بسیجی که توسط یک بیماری یا سایر مشکلات به ویژه در افراد مسن مورد حمله قرار گرفته اند ، ارائه دهیم و به آنها خدمات دهیم. در این مرحله از جنگ ، و به محض دریافت که جریان از آنجا به دفاتر مشتری می رود ، ما در عین حال از فرزندان 19 برخوردار نیستیم.

پرکینز افزود: جنگ ما ششمین جنگ است که یک سری محدودیت ها را با مشارکت خود ایجاد می کند ، یعنی اینکه آنها باید به یک فضای محدود برای سلامتی خود و همه افرادی که باید با آنها زندگی کنند اعتقاد داشته باشند.

درمان بیماری های عفونی رئیس مرکز مدیریت است و ادامه داد: “هنگامی که گفته می شود شما نیستید ، این کار را انجام ندهید ، شب را برای اولین بار یا روزهای مقدس نیاز به ما برای سفر به روش های مختلف همکاری را برای مدت زمان محدودی برای مردم انجام ندهید ، تا توجیه شود.” یکی از خسته کننده ترین سوپ ها ، با همه محدودیت ها ناراحت بود و برای سهولت کار ، مردانی را که از همه چیز خالی بودند ، هدف قرار داد.

و او گفت ، “و آنها را به مراکز سرپایی پزشکی منتقل می کنی ، و آخرین جنگ از بیمارستان است و او بیهوده نیست”. برای کسانی که نیازی به خدمات ندارند ، می توان سالها به آنها عادت کرد ، و این نمی تواند در خانه های خانه باشد ، برای درمان آنها و ارائه خدمات در مراکز خدمات ویژه. به عنوان مثال ، فردی علاوه بر نیاز به درمان با اکسیژن ، به این بیماری نیز مبتلا است. بنابراین ، نه فقط برای رفع نیاز به اکسیژن در بیمارستان.

پرکینز اضافه کرد و این ماموریت سه کشور در منطقه از جمله در استانهای کردستان ، کرمانشاه ، همدان و غرب کشور است که فعالیتهای اجرای پروژه شهید سلیمان را مشاهده کنند.

وی افزود: “هماهنگی بین نیروهای ایمنی ، دانشگاهها و علوم پزشکی ، هلال احمر و بسیج در استانهایی که به درستی از استانهای پشتیبانی خوب تشکیل شده اند.” چندین سازمان و استانهای غربی که وارد مرحله اجرایی شدند و خوب برنامه ریزی کنید.

گویا گفت: “چیزهایی که فکر می کردیم بهتر خواهد بود”. تقسیم وظایف بسیار خوب انجام شده و مشکلی از نظر فنی وجود ندارد. و نه تنها به مشکلات موجود در پروژه ، تجهیزات آزمایشگاهی و بودجه. در سرپایی در مراقبت از روند با مضامین کاملاً مشخص و تعیین شاخص ها ، در استان های غرب کشور در حال حاضر از اهداف بسیاری خارج است.

پرکینز افزود ، نتایج برخی از شاخص ها بدست می آید. اما تشخیص زودهنگام میزان تحمل بیماری در این استانها چهار برابر شده است و این همان چیزی است که ما بدنبال آن هستیم.

وی افزود: “ماهیت کاری که او در مقیاس وسیع انجام می داد هنگام آزمایش و تعداد تشخیص سرپایی در مراجعه به مراکز درمانی افزایش و کاهش می یابد.” مشخص شده است بیماران سرپایی که در معلولیت هستند از همکاران ما تخلیه می شوند که این عمل موثر است قبل از اینکه آنها بتوانند آن بیماران را شناسایی کنند

از رئیس مرکز مدیریت مراقبت از بیماریهای عفونی ادامه داد: “یک شاخص بسیار مهم که میزان مرگ و میر حدود 40٪ در کل کشور و استانهای غربی (منطقه 3) کاهش یافته است ، ما شاهد کمترین مرگ و میر ناشی از Covid 19 ، 10 در آخرین روزها ، در برخی از استان ها ، این تعداد کسانی است که نمی توانند در برابر انگشتان دست زدن به بسیاری از افراد بشناسند.

با توجه به گزارش های عمومی و معاون بهداشت در پایا ، گفت: “ما امیدواریم که شهید سلیمانی طرح را پیش ببرد و به همان روشی که روزی که اعلام خواهد کرد در مرده نه چندان طولانی به سطح قابل قبولی رسیده است ، ادامه دهد و بیماری بافر کاملا تحت کنترل. “

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا