علم و سلامت

عارضه ای شایع اما درمان پذیر

به گفته چشم پزشکان ، بسیاری از افراد میانسال در ایالات متحده به دلیل آب مروارید از مشکلات بینایی رنج می برند که به راحتی قابل درمان است.

دکتر وید متعلق به چشم پزشک دانشگاه واشنگتن می گوید: آمریکایی ها از سن 80 سالگی یا تحت عمل جراحی آب مروارید قرار نگرفته اند.

به گفته پزشک ، میانگین سنی 40 تا 50 سال به دلیل افزایش سن ، ابتلا به آب مروارید و حتی پس از سالها تعیین می شود و از آن زمان تاکنون مشکلات بینایی با این عارضه جدی نیستند. متوسط ​​عمل جراحی آب مروارید برای 73 سال تا سن 75 سالگی.

آبشار ، که پروتئین یا عدسی چشم را لکه دار می کند و بینایی را مختل می کند. این کار را می توان در یک چشم یا هر دو چشم انجام داد و عارضه علت آن ناشناخته است. اغلب مراحل اولیه آب مروارید با افزایش خطر نزدیک بینی همراه است که توسط برج مراقبت اصلاح می شود. آب مروارید سرزنش دید شدید در شب و شنیدن رنگها.

چشم پزشک ، و او چشم ها را طولانی تر می کند ، حتی اگر به اشکال مختلف ظاهر شود. اول از همه دانش این است که تابش خیره کننده و آبشارها. نور به آب مروارید برخورد می کند و پراکندگی باعث می شود هنگام رانندگی در شب به سختی دیده شود و مردم از بیشتر تابش چراغ جلو شکایت دارند. خواندن یا چاپ ریز عکسها از همه موارد مشاهده شده ، مشکل رایجی است.

“درب ورودی از نشانه های اولیه استفاده بهتر از عینک ، روشنایی بیشتر ، لنزهای عینک آفتابی با ذره بین خیره کننده Isnae شواهد نشان دهنده روز بهداشت است. اگر این موارد کمکی نکرد ، جراحی تنها درمان م effectiveثر است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا