علم و سلامت

مأموریت جدید هلال احمر برای تامین دارو و واکسن+ فیلم

قیمت حدود 4 میلیون دلار برای تهیه کالاهای خاص کرونا ، در یک فرایند طولانی انتقال ارز خارجی به خارج از کشور و مأموریت هلال احمر برای واردات دارو و واکسن ، راه اندازی خط تولید داروهای تزریقی و غیره در آن مناطق از رئیس جمعیت هلال احمر. مطلع.

در مصاحبه با تی تی آنلاین ، دکتر کریم همت روند تهیه و داروهای هلال احمر و مطابق با سازمان غذا و داروی که می گوید: “برخورد با وزارت بهداشت به ویژه برای سازمان غذا و داروی میدانی وجود دارد.” تهیه مواد اولیه دارویی و اقلام دارویی که همیشه از یک چهارم یک سازمان تهیه تکمیل کننده هورمونی قرمز بوده است. .

4 میلیون دلار برای تهیه توافق کردند که برخی از اقلام افتخار

وی افزود: افتخار در بحران ، برخی از وظایف در دست جمعیت هلال احمر است که در این زمان 4 میلیون دلار برای وسایل ویژه برای تهیه تاج هزینه کرد ، از جمله مواردی که داروی تامیفلو ، کلترا و سایر موارد را به عهده دارد. می توانم بگویم که این دارو برای بسیاری از گله ها بسیار حیاتی است.

فراتر از انتقال ارز خارجی از خارج

همت ادامه داد: اما اکنون ، آنها هنوز هم باید در فرایند طولانی بحث درباره انتقال ارز خارجی به خارج از کشور و کالاهایی که خریداری می کنند ، طی کنند. چه چیزی مستقل از تولید چنین افرادی هنگام وارد کردن فرایندی از مواد اولیه فیلتر دیالیز است که حدود یک تا حدود چهار ماه طول می کشد و حدود یک ماه طول می کشد. فیلتر در زمینه دیالیز ، به جمعیت هلال احمر و شرکت دیگر سالهاست که به تنهایی فعالیت می کند. اما ما به بهترین وجه پس انداز خود را بدست آوردیم تا این افراد باشند ، که به طرق مختلف ، اگرچه می توان گفت که روند انتقال یک نامه از استاندارد بازرگانان فعلی و مبلغ ماده مورد نیاز است. اما اکنون برای این روند محدود نیست. ارقامی که در رابطه با آخرین تجهیزات 100 میلیون دلاری به ما داده شده است ، که بدون هیچ رکود زحمت قابل وارد نیست. در عین حال ، وزارت بهداشت برای واردات مواد اولیه دارویی تحویل داده می شود ، برای زمین لازم است و توسط انجمن به جمعیت هلال احمر ساها استفاده می شود. برای برخی موارد مانند تالاسمی برای کشتن و نه تنها محصول جمعیت هلال احمر که نام هلال احمر ساها متعلق به جامعه است.

وی تأکید کرد: چند روز گذشته که من روی این روند کار می کنم این است که جمعیت هلال احمر وارد کننده اصلی دارو برای جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت است. بنابراین ما در حال کار بر روی این محور هستیم تا وارد شود و واردات این مواد که برای سرویس جمهوری لازم است در این زمینه کار کرده است. برخی از نیازهای جمعیت هلال احمر قصد واردات دارد که به هیچ وجه برای کسانی که در آن وجود دارند ، نمی توانند به وزارت بهداشت اعطا کنند ، مانند داروها ، داروها و واکسن ها برای چند ماده خام که در گذشته و هلال احمر کار کرده است.

300 میلیون دلار خط تولید هلال احمر دارد

وی گفت: “بنابراین ، تمایل سخنرانی وزارت بهداشت ، ما این روند را از هفته گذشته در این زمینه آغاز کرده ایم.” من به هر حال هستم اما این تحریم ها باید پول را به یک کشور منتقل کند ، ما نمی توانیم مورد نیاز جامعه هلال احمر وارداتی و پزشکی کنیم. این ظرفیت در جمعیت هلال احمر داده نشده است. در مناطقی که گفته ایم فعال است: برای اینکه آرزو داشته باشید تولید چند خط و سرنگ در تولید آنژیوتانسین داشته باشید ، چه فعالیت هایی را انجام خواهم داد و هم از نظر خاصی. از آنجا که مثلاً با تولید خط فیلترها با قطعیت که در جای خودم قرار داشت ، و اگر می خواهید این وابستگی را کاهش دهید ، با این حال ، دادگاه شهرستان یا در کشور از کشور ، خط تولید جدید ، لازم است راه اندازی شود. از 300 میلیون دلار برای کاهش وابستگی تولید باید در چند خط سرمایه گذاری کنیم ، که ما در تلاش هستیم تا جمعیت هلال احمر را حل کنیم.

همت افزود: “جمعیت هلال احمر بزرگ قادر به گزارش موانع جاده ای بود كه می تواند از پولی كه به ما اجازه داده می شود برای بحث در مورد مقالات برای زمان آینده استفاده كنیم تا مشکلات آینده را برطرف كند.”

برنامه واکسن آنفلوانزای هلال احمر برای واردات

نمایشگاه صادرات هلال احمر

وی با اشاره به اینکه احتمال شیوع آنفولانزای کروناویروس در پاییز وجود دارد ، گفت: ما در مورد واکسن آنفولانزا در پاییز صحبت کردیم و چند روز با سازمان غذا و دارو صحبت کردیم. به محض ارائه آمار ، لازم است که واکسن آنفولانزا بگیریم. مشکل ما اصلاً دلالت بر واکسن ندارد.

همت با بیان اینکه هر ساله به دلیل تغییر فصول و شرایط آب و هوایی ، اوج آنفولانزا در کشور داریم ، افزود: “می توانیم به شما اطمینان دهیم که با شدت خاصی روبرو نیستیم که مردم با بحران افتخار روبرو هستند.” حجم برای رفتن به دور نیست. از امکانات و تجهیزات مورد استفاده در این زمینه بهتر مراقبت شده است. جمعیت هلال احمر برای تولید مواد ضد عفونی کننده ، تصاویر ، سپرها و اشیاء دیگر تند و تیز است. در همین زمان ، اولین موسسه هلال احمر که از طرف ما مجوز صادرات لارو صادر کرده است ، لاروها می توانند صادر کنند. بنابراین اینها هستند در مورد واکسن آنفولانزا مانند وزارت بهداشت اعلام نخواهد کرد. جمعیت هلال احمر فرصت خوبی برای انجام این کار است.

او ادامه داد: ما همچنین با سازمان غذا و داروی درباره واکسن هایی که در کودکی به جمعیت هلال احمر داده شده ، توافق خوبی داشته ایم و امیدوارم که این بخش در هلال احمر تقویت شود.

همدان درباره تهیه داروهای تجویزی گفت: ما مشکلی نداریم خصوصاً در زمینه داروهای تجویزی و یک بیمار خاص. رویکرد دکتر ناماکو در دوره تصدی خود در وزارت بهداشت است و ما از دکتر تشکر می کنیم. برای اسبها و حمایت از تلاشهای آنها برای ناماکا این است که کاهش وابستگی به یکی از ما باید کالاهایی باشد که در داخل کشور تولید می شود و می توان مطمئن بود که این کار را با مارک های داخلی انجام می دهند. بیشتر رگها در پزشک علائم خاصی دارند و به فرض کمک می کند ، با این حال این موارد از نظر کمبود بیان شده است. به طور مشابه ، هنگامی که همه چیز در داخل است.

وی گفت: “با این حال ، با افزایش هزینه تأمین هزینه نیز بخشی از آنچه تحت پوشش بیمه است برای رفع فشار مالی از مردم است ، به دلیل کمبود نقدینگی کار دشواری خواهد بود ، اما جمعیت هلال احمر در این منطقه منطقه خوبی است.” از این نوشیدنی نوشیدنی مرکزی هلال احمر ، جشنواره نیز در دسترس است ، این جشنواره نیز از این خدمات بهره مند خواهد شد.

راه اندازی خط تولید داروهای تزریقی هلال احمر

همدان همچنین در زمینه تجهیزات پزشکی متوقف شده از خطوط تولید دارو و هلال احمر استفاده کرد: “برخی از خطوط تولید ما به عنوان خط تولید آنژیوتکت و سالانه هفت میلیون آنژیوتکت تولید می شود که بعد از سال 2015 متوقف شد.” در حال حاضر ما در حال برنامه ریزی برای تولید خط هستیم. در صبا ما دو شرکت هلال احمر نداشتیم که بتوانند محلولها و داروهای تزریقی را تولید کنند و این خطوط به آن اضافه می شود ، تولید و از سرم و ویال های محورهای تزریقی که در برخی از مدیریت های تجاری برنامه ریزی کرده ایم. با توجه به تغییر مدیریت ، امیدواریم که جمعیت هلال احمر ورود خوبی در این زمینه داشته باشد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا