علم و سلامت

محدودیت‌های سفر در تعطیلات پایان هفته

همزمان با ترافیک مرکز شهر به یک مجموعه باریک در محل.

به گفته ستاد Isna Glory از تصمیم نهایی در ماه مارس و تعطیلات نوروزی مطلع نشده و به پلیس گزارش شده است که راهور ناجا از طریق استانهای خوزستان از انتشار ویروس جهش یافته جلوگیری می کند.[ترجمه ترگمان]حضور شهرهای اهواز ، دزفول ، آبادان ، خرمشهر ، کارون ، شادگان ، هویزه ، شوشتر ، ماهشهر در یک آزادگان رامهرمز خطرناک بود در همین حال ، وی باعث شد تا Nouakchottensis به مردی در شرایط بحرانی تبدیل شود. طبق گفته پلیس برای تجارت و در آن مکان ها یکی از این مبلغ یک میلیون تومان در استان خوزستان است.

درست مثل اینکه مالکیت خصوصی همیشه در اواخر هفته دریاچه ها باید وضعیت استان های شمالی را وارد کند ، علی رغم زرد (خطر متوسط) در جوامع در این استان بیش از مشهد ، قم ، اصفهان ، شیراز ، بوشهر و بندر جزایر عباس ، کیش و قشم. همان خوب است.

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت ، 52 شهر جلفا ، آذرشهر ، هادیشهر ، ژاکت اجاب (ارمنستان شرقی) ، ارومیه ، ماکو ، بازرگان ، قلعه خوی ، میاندوآب (آذربایجان غربی) ، زواره ، اردستان (آسپادانا) دره شهر (هام) ، قاین (خراسان شمالی) ، شاهرود ، بیارجمند (سمنان) ، سیرجان (کرمان) ، سعادت شهر (فارس) ، خمینی (مرکزی) ، یاسوج ، گچساران ، دهدشت (کهگیلویه و بویراحمد) ، تویسرکان (همدان) ، بستک ( هرمزگان) ورود به خطری كه در آن یك مركز پیام قبلی در تاج ورود و خروج دریاچه 500000 تومان تقسیم می كند.

روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به نحوه صعود به شهرها و برخی از شیوع تاج ویروس جهش یافته ، در اطلاعیه دیگری با صدور مجوز از طرف استاندار در مورد مجوز سایت ترافیک بین شهری کشاورزان گفت. گفته می شود که کاپیتان در چنین شرایطی ، روابط عمومی تهران ، در شرایط استثنایی ، ضرورت شهروندان غیر مسکونی است ، در حالی که در شهر خود از سفر خود ، نمی تواند حمل و نقل عمومی داشته باشد.

معاون سیاسی ، اجتماعی و معاون رئیس جمهور چهارمحال بختیاری همچنین اعلام کرد که از ورود وسایل نقلیه چهارمحال و بختیاری در استانهای غیر بومی داستان Taraz.cfg و چهار و استخرهای ماهی جلوگیری می شود.

این محدودیت ها عموماً به نفع سفرهای شخصی اتومبیل و زمین و سفرهای هوایی اعمال می شود و حرف بدی می زند ، اما محدودیتی ندارد.

مردان مسعود ، عضو کمیته علمی ستاد شکوه مبارزه با فساد اداری ، گفت که افزایش تعداد موارد جدید تاج که کشور برای اشغال تخت های بیمارستان کافی نیست ، اما این نگرانی وجود دارد که اگر این روند مطابق باشد. بازگشت به عقب تعطیلات نوروز امسال مردم کمتر شلوغ خواهد بود.

تاکنون ، ناخدای نجات در قزوین ، تهران ، البرز ، خوزستان ، خراسان رضوی ، در جنوب خراسان ، هرمزگان و استان گیلان و سایر شهرهای ویروس کرونا در بیماران با تأیید تأیید شده که در عملکرد این وظایف اما موارد استثنایی که در استانها از ویروس کرونا تشکیل شده است ، هیچ احساسی ندارند. بنابراین ، هنگام برنامه ریزی سفر به استانها ، باید توجه ویژه ای به خطر احتمالی انتقال به ویروس کرونا داشت.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا