علم و سلامت

محدودیت‌های شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان هفته آینده تمدید شد

رئیس جمهور گفت: “در تمام تلاشهایی كه واكسن و تابستان در ایران دریافت نشده و تهیه واكسن در خلوت با كمك برنامه دولت و آنچه در اولویت قرار دارد.”

به گزارش تی تی آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه کمیته های تخصصی مقابله با تاج سلطنتی ، با اشاره به گزارش وزارت بهداشت مبنی بر تهیه واکسن از برخی کشورها و ورود اولین تعداد واکسن خریداری شده از سبد کواکس (700000 دوز) ذکر نشده است “خوشبختانه ، در روند تولید واکسن نوید کافی است ، اما تلاش می شود که این واکسن را تا تابستان دریافت نکند ، و غیره در ایران ، به عنوان واکسن با کمک دستور کار و قدرت خصوصی برای بالاترین اولویت. “

با اشاره به واکسیناسیون ، همراه با پروتکل ها یکی از مهمترین اینترنت هایی است که برای کنترل جمعیت تغییر کرده است ، رئیس جمهور گفت: “اگرچه تحریم ها مانع اصلی ایجاد واکسن مورد نیاز در زمین می شوند ، اما تأخیر در تهیه آن همیشه مربوط به واکسیناسیون است. . “آنها بودند.

روحانی افزود: امیدواریم این واکسن مورد نیاز نباشد که برای اولین بار است که اقدامات انجام شده به مراتب بالاتر است. بر اساس گزارش ها ، در روزهای اخیر ، از وزارت امور خارجه در تولید واکسن ، ممکن است آمدن خداوند ، به زودی در مورد محموله های آینده واکسن دیده می شود.

براساس این گزارش ، در این جلسه تصمیم گرفته شد تا مفهوم ستاد محدودیت ها و شهرهای قرمز تا پایان هفته آینده تمدید شود.

و در کار کمیته های ایمنی ، ستاد عملیاتی ستاد تأمین اجتماعی ملی نیز فراهم شده است ، و مکان جداگانه ای است ، و موج چهارم مرامنامه در مورد وضعیت بیماری در استان های مختلف کشورش ، به عنوان تا آنجا که من امواج ذهن را می دانم ، از ناحق ، و مسئولیت را کنترل می کنم و خلق و خوی غالب است.

با توجه به وضعیت بیماری در استان های کشور ، به ویژه در شهرستانها ، در ایالت های قرمز ، اعضای کمیته های تخصصی ستاد شکوه ملی ، عوامل موثر در ابتدای بیماری را بررسی کردند. نتایج این مطالعات نقش مهمی را ایفا می کند. رعایت صحیح و دقیق و کامل ایمنی ، و نحوه سفارش مردان در روزهای آخر سال به طور کامل به پروتکل ها نشان داده شده است.

از دوره دورا در یک جامعه یک خانه صلح نیست

روحانی با تأکید بر این که اکنون نیاز به حفظ آرامش روانی جامعه است ، به ویژه در موج چهارم که شدت آن در موج قبلی دیگری است ، گفت: مدیریت بحران فعلی با حفظ صلح انجام می شود. برای دیدن اطلاعات نادرست و سخت ، حالت آرامش خاطر را تحریک کنید.

از رئیس تا ستاد ملی ضد شکوه همچنین تأکید بر اهمیت ارائه به موقع و دقیق اطلاعات در مورد خطرات موج چهارم تاج و مقابله با سرکوب سیاسی برای این منظور ، گفت: پروتکل های ظریف و یکی از عوامل اصلی رشد شیوع این سطح می تواند یک هشدار در مورد خطرات ناشی از تنظیم کنسول باشد ، نه اینکه آنها را با یک کشور دوست با پیروی از قوانین تسخیر کند.

در این جلسه ، آنها باید مطابق کمیته های مربوط به زندگی و نجات فقیر و مصیبت دیده ، پروتکل های مراسم و آیین های ماه رمضان ، یک شب و یک روز ، که بین آنها مراسم قدر برگزار می کنند ، قدس تحمل کرد ، آنها تأسیس شدند. شکوه ملی ارائه می شود.

وی آن را از طریق اهمیت عبادت برای آن ارسال می کند ، آنها مراسماتی را در ماه مبارک رمضان برگزار کردند ، رئیس جمهور تأکید کرد: “در شرایط فعلی ، جنگ اصلی محافظت از زندگی و سلامتی مردم است ، و هیچ شکی وجود ندارد اما این پروتکل ها برای اطمینان از امنیت مردم تعریف شده اند. “بدون تعصب به همان منشأ زندگی انسان نیز می توان در نظر گرفت.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا