علم و سلامت

مخاطرات زایمان غیرمتعارف در ۹۹/۹/۹ چیست؟

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز نگرانی در مورد تولد جدید یک نوزاد در تاریخ Runde ، گفت: “مادران ما باید توجه داشته باشند که چنین مواردی چندین برابر بیشتر در معرض خطر همه گیری Covid 19 ، در بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی است. اجباری “. و بار تاج یک بیماری همه گیر قابل لمس است.

آفتابنیوز؛

انوش دهنادی مقدم گزارش داد که خطرات ناشی از عوارض منتشر شده ، مهمترین اثر زمان زایمان برای نتیجه صحیح و طبیعی زایمان زودرس و برای سلامتی کودکان و زنان خطرناک است.

وی با تأکید بر اینکه انجام نسل های تقویمی منجر به افزایش تعداد زایمان ها در سزاره و زایمان از رحم می شود ، افزود: در این راستا خدمات بهداشتی و درمانی در وزارت بهداشت و همسو با دانشگاه ها و این واقعیت که معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این زمینه با موضوع در زمینه درمان با بیمارستانها و پزشکان مقصر مقابله می کند و بر خلاف جلسات و سیاستهای اجرایی وزارت بهداشت در زمینه ترویج تسلیم کنسولگری زایمان طبیعی در زمان انتخابات اقدام می کند سزارین

دهنادی مقدم ، با ابراز نگرانی از تولد نوزادی جدید در تاریخ استرپیبوس رند ، گفت: “اگر تعداد طبیعی سزارین منجر به عوارض مادر و جنین شود ، دانشگاه علوم پزشکی گیلان از طرف دادستان عمومی شکایت می کند.”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا