علم و سلامت

مهمان ناخوانده‌ای به نام “ام اس”

نایب رئیس انجمن MS MS ایران با اشاره به اینکه روز جهانی خرید فرصتی ندارد و هماهنگی جهانی بلغو را نیز در اختیار دارد ، گفت: “امروز ما فرصتی را برای آشنا شدن با وی داشتیم تا بدانیم MS از MS دریافت می کند.” یا یکی از ما این را دانست که عزیزان ما باشند.

به گزارش تی تی آنلاین ، به مناسبت روز جهانی MS ، دکتر به طوری که از پیام رسان امپراتور است ، که مهومت علی ، ام.ص. سهراییان مجبور است راه خود را برای تصرف مکان هایی که گفته می شود ، اعلام کند که اکنون بسیاری از افراد در جهان بوده اند و برخی از شهروندان ما سالهاست که برای ما عزیز هستند. و سعی کرده اند با وجود این واقعیت که همه سختی ها را دارند ، تلاش کنند تا از کمترین تأثیر یک بیماری را به جان بخرند و به بیماری روح سنگینی بپردازند. طی 10 سال گذشته ، روز جهانی ام اس در جهان مشخص شده و به ابتکار فدراسیون MS ایجاد فرصت طلایی برای هر گروه دیگر از بیماران و خانواده های آنها و تیم پزشکی ، یک به یک ثبت شده است. یک صدا وجود دارد ، در تمام سنین مختلف ، در “ام اس” آواز می خواند تا جای خود را بگذارد ، و حتی کسی نمی تواند فقط تلاش کند.

وی گفت: “بگذارید در مورد دنیای بیماری ام اس گریه نکنیم.” “روز جهانی ام اس امری فرصتی برای افراد برای درک بهتر این بیماری است و نیازی به نبرد در سراسر جهان نیست.” این روز فرصتی برای آشنایی با خود MS است که یا به یکی از ما منجر می شود ، به عزیزانمان. آن روز کنفدراسیون جهانی ام اس برای کمک به افراد مبتلا به این بیماری که در هر گوشه دنیا با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند. کارشناسی ارشد روز ، زیرا این روز دمیدن جهان است ؛ من می آیم ، و چه کسی قرار است به دست انجام کارهای اجتماعی و چالش های هر یک از این موارد برسد ، همه کارهای بزرگی که نمی توانیم با آن مبارزه کنیم به عنوان وظیفه MS است. همه ما یک متکلمان باید بخواهیم که از مهارتهای علمی ، اقتصادی و اجتماعی خود برای کاهش درد و رنج بیماران استفاده کنیم تا بیماران بدون دسترسی به ام اس در جهان نباشند.

صحرائیان در بیانیه ای گفت: “امروز بسیاری از بیماری ها مدت هاست که به لطف شهر علمی به یادگار مانده اند و سعی در کمک به مردم جامعه داشتند.” گرایش به جامعه مردم است. من می خواهم از این فرصتی که امروز نگه می داریم استفاده کنم و شما را برای همه بیماران ، بیماران ام اس خصوصاً گران ، سلامتی و با سخاوتمندی آرزو می کنم برای همه جهانیان ، ام اس آرزو کنم و صمیمانه از همه هواداران مشتاق خانواده خانواده بیماران و ام اس آرزو می کنم و امیدوارم که و پشتیبانی اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی برای ادامه مبارزه با انجمن MS ایران به عنوان چراغ بیماری ، امیدواریم که بتوانیم از درک درست و درست درک درستی از بیماری ام اس کمک کنیم.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا