علم و سلامت

نمایش آثار جشنواره عکس سلامت روان در وزارت بهداشت

منتخب 6 اثر از جشنواره بین المللی عکس سلامت روان در هفته وزارت بهداشت و سلامت روان نمایش داده می شود.

به گزارش تی تی آنلاین ، به گزارش روابط عمومی FIAP در ایران ، تصاویر منتخب از 6 اکتبر 2009 در 6 جشنواره بین المللی بهداشت روانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و آموزش پزشکی نمایش داده می شوند و تا پایان سال ادامه خواهند داشت. 15 اکتبر.

در ششمین دوره جشنواره سلامت روان ، که در سه بخش با موضوع رایگان سلامت روان و موضوع کووید 19 (CROWA) برگزار می شود ، 30،000 اثر بیش از 4000 عکس از 81 کشور جهان (58٪ عکس خارجی و 42٪ عکس ایرانی) عکاسان) تا به امروز دبیرخانه به جشنواره رسیده بود و توسط داوران بین المللی قضاوت و قضاوت شد.

این جشنواره می تواند با ایجاد بستر یکپارچگی و شباهت در زمینه زمینه های مختلف فرهنگی و افزایش آگاهی عمومی در زمینه های سلامت روان و تفکر اجتماعی ، سطح سلامت روانی و یادگیری اجتماعی را در بین افراد بالا ببرد و شاخص های سلامت روان را افزایش دهد. به

محمدرضا صائینی ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ، دبیر جشنواره است و علی سامعی ، نماینده FIAP در ایران ، مدیر هنری و مدیر جشنواره بین المللی است.

جشنواره بین المللی عکس سلامت روان هر ساله توسط دانشگاه علوم بهداشت و خدمات بهداشتی درمانی زنجان و با حمایت دفتر سلامت روان ، اجتماعی و سلامت با هدف افزایش آگاهی در زمینه سلامت روان و استفاده از هنر جامعه ایرانی برگزار می شود. و بازآفرینی عکاسان جهان و ارائه م effectivelyثر مشکلات روانشناختی. این افزودنی توسط وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی و با همکاری باشگاه عکس فوکوس ، نماینده فدراسیون بین المللی عکاسی هنری (FIAP) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و دستورالعمل های اسلامی ، سازماندهی شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا