علم و سلامت

بررسی برنامه‌های ارتقای سلامت در نشست هم‌اندیشی مدیران وزارت بهداشت

در آستانه عید سعید غدیرخم، نشست هم اندیشی معاونان و مدیران ستادی وزارت بهداشت با دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

به گزارش تی تی آنلاین، در این نشست ۴ ساعته که صبح امروز در تالار شهید سلیمانی  وزارت بهداشت برگزار شد، علاوه بر بررسی مهمترین اولویت‌ها، برنامه‌ها و پیشنهادها در حوزه های مختلف نظام سلامت، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران نیز به بیان زوایای واقعه غدیر، اصول حکمرانی با بهره‌گیری از نهج البلاغه و دستاوردهای دولت مردمی در حوزه های مختلف و حوزه سلامت پرداخت.

وزیر بهداشت در این نشست  همچنین در ارتباط زنده تصویری با مراسم عیدانه غدیر که با حضور ۱۰۰۰ نفر از کارکنان وزارت بهداشت و خانواده های آنها در مرکز همایش های بین المللی رازی تهران در حال برگزاری بود، فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را تبریک گفت و از خدمات نیروهای خدوم وزارت بهداشت، قدردانی کرد. 

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در این نشست علاوه بر پیشنهادها و برنامه های پیش رو، موضوعاتی همچون تقویت دیپلماسی علمی و سلامت، کنترل و ریشه کنی برخی بیماری ها و بسیج امکانات در اجرای برنامه سلامت خانواده و تداوم تلاش برای اجرای کامل سیاست های جوانی جمعیت، بحث و بررسی شد.

انتهای پیام

نشر مطالب پزشکی

به طور خلاقانه و منسجم، مفاهیم علمی پزشکی را به زبانی ساده و قابل فهم برای همه تبدیل می‌کنم. هدفم این است که هر کسی بتواند به سرعت به دانش پزشکی دسترسی داشته باشد.
دکمه بازگشت به بالا