علم و سلامت

هشدار درباره شرایط کرونایی تهران

آفتابنیوز؛

علیرضا زالی با اشاره به کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا قلب نسبت به هفته های گذشته ، به فضای شکننده آماری فوتبال در تهران هشدار داد ، وی افزود ، پیش بینی می شود که تغییری در وضعیت شاخص هایی ایجاد نشود که سطح صاف و البته نمایی باشد. دسامبر و تجربه تلخ نشان می دهد که ابتدای دسامبر در تهران شاخص های زیادی در حال افزایش نمایی هستند.

زالی با توجه به تجزیه و تحلیل آماری نشان می دهد که تغییر در Covid 19 برای مدت کوتاهی ، وضعیت استان به سرعت در تهران در حال تغییر است.

وی گفت: هنگامی كه كمتر از 3100 بیمار در بیمارستان ها تحت درمان هستند Covid 19 هنوز به درمان تاج در استان تهران اختصاص دارند كه از این تعداد 1144 بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند.

رهبر تاجگذاری شاه تهران در کلانشهرها طی 24 ساعت گذشته فقط در تهران اعزام شده است ، 374 بیمار جدید در بخشهای عروق کرونا بستری شده اند ، با توجه به اینکه تعداد و سهم بیماران بستری در بخشهای مراقبت ویژه به 110 نفر رسیده است.

زالی ادامه داد: علاوه بر بخشهای بهداشتی امروز ، با 5200 نفر مشکوک به عروق کرونا شناخته شده به صورت سرپایی.

مرگ نابهنگام 56 نفر در استان تهران از بیماری عروق کرونا قلب ، گفت: این آمار نشان می دهد که هنوز از نظر بیماری کرونا قلب وضعیت در تهران ناپایدار است و تعداد شاخص ها کاهش یافته است.

شاهزاده عملیات بازاریابی ویدئویی اطلاعات در تهران OF METROPOLIS با حضور 1174 بیمار بیمار در بخش های مراقبت ویژه در روزهای آینده در تهران فراخوانده می شود و تأکید کرد: “با این حال لازم است برای کاهش عوامل ناشی از اپیدمی زنجیره ، اقدامات ایمنی را دنبال کنیم و نه به میزان انبوه زایمان”.

زالی به دلیل اینکه شیوع بیشتری دارند به هوای سرد نسبت داده می شود توضیح داد: این مرد شوهر سرماخوردگی است و سرماخوردگی می تواند شرایط محیطی بهتری را برای زنده ماندن طولانی مدت فراهم کند در حالی که افراد تمایل بیشتری به حضور دارند به دلیل دمای پایین. تخت خواب فضاهایی با تهویه مناسب نیست که باعث افزایش احتمال آلودگی به ویروس در شیوع آن شود.

وی گفت: “هنگامی که یک مرد ناامید و بی پروا که در فصل سرما دچار این بیماری و سرماخوردگی مشترک و ویروس دستگاه تنفسی فوقانی می شوند ، در تشخیص این بیماری ممکن است اشتباه باشد ، بیماری عروق کرونا قلب.” و بیماری اپیدمی نیز افزایش می یابد.

برعکس ، رهبر تاج در تهران هستند COSMOS با بیان محدودیت های شب valde گفت: اگر تهران ضد افتخار ، ساعت ترافیک شب را تأیید کند و در پایان کار کاهش یابد ، زیرا این محدودیت ها است و شنبه ها و یکشنبه ها .

زالی با بیان اینکه امسال ، شب والد ، با همکاری حماسه مدنی ، می تواند زمینه ای برای کاهش ناشی از زنجیره اپیدمی شود ، تأکید کرد: اگر فوران ها در دایره ادامه یابد ، می توان نقاط داغ انتقال بیماری و خسارات جبران ناپذیر را در نظر گرفت. .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا