علم و سلامت

شرایط کرونایی تهران تا ۲ هفته آینده بهبود نمی‌یابد

یکی از رهبران Glory در تهران با اشاره به روند افزایشی کرونا در استان تهران گفت: “من قرار است در پایان همان هفته بگویم که ، و شما خواهید دید که افزایش شاخص های آماری نرخ بستری در خارج از بیمار را نشان می دهد. ”

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر علیرضا زالی با اشاره به اینکه آخرین آمارها نشان می دهد روند رو به رشدی برای ما در برابر دستورالعمل عروق ویروس کرونا است ، گفت: بیماران سرپایی و بستری بیماران ویروس کرونا نیاز به لیست رو به رشد دارند. با این حال ، میزان مرگ و میر در تهران برای این عادت هنوز هم به طور قابل توجهی ویزیت سرپایی است.

وی افزود: این امر می تواند به دلیل تاخیر در مرگ و میر بیمار در مقایسه با بیماران بستری و آماری باشد ، یا شاید افزایش تاج پنجم به عنوان بخشی از سویه دلتا شیوع داشته باشد ، اما شیوع آن افزایش یافته است. برخی از منابع علمی برای افزایش مرگ و میر و بروز بیماری تنها مسئله نیست.

پائول گفت: با آمدن اوضاع در تهران ، قرنیز پیش بینی روزها است. دو هفته”. آمده ام تا بگویم که در پایان هفته ، در هفته آینده هیچ افزایش آماری دیگری در شاخص های بستری و سرپایی نخواهیم داشت و نظرات و تحلیل های بیشتری از شاخص قدرت مرگ خواهیم داشت. اما شما خیلی دور هستید ، بیشترین رشد در درک و در وهله دوم در موارد سرپایی ، اعتراف به پذیرش عادی در بازداشتگاه زندان ؛ و سپس یک بخش ویژه.

زالی با اشاره به رویدادهای آینده مانند عید قربان و غدیر و توانایی افزایش تعداد قطعات و نشریات ، اظهار داشت: چنین توصیه هایی همچنین ستاد ملی را اعلام کرد ، اما همچنین نظرات ما را به عنوان یک مرکز استان در Glory بیان می کند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا