اقتصادی

واردات کالای قاچاق با بیمه، خدمات پس از فروش و ارزان‌تر از مشابه داخلی!

دبیر انجمن صنایع فریبکار ایران گفت کالاهای لوازم خانگی به دلیل پرداخت نشدن عوارض دولتی ، مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها ارزان شده است ، که برای محافظت از شرکت های بیمه فریب می دهد و هیچگونه خدمات پس از فروش ندارد؟

وی در گفت و گو با خبرنگار تی تی آنلاین عباس هاشمی ، با بیان اینکه لوازم خانگی تولید داخل باید با کیفیت لازم و قیمت مناسب مصرف کننده را راضی کند ، گفت: در حال حاضر کالاهای قاچاق به دلیل عدم پرداخت هزینه های دولتی ، مالیات بر ارزش افزوده و سایر موارد ارزان تر هستند. مالیات اتفاق می افتد ، زیرا هزینه های کمتری را شامل می شود. در این شرایط ، مصرف کنندگان بیشتر تمایل به مارک های خارجی دارند زیرا هزینه آن کمتر است ، مالیات وجود ندارد و برخی از شرکت های بیمه از کالاها و خدمات پس از فروش خود محافظت می کنند!

پاسخ دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی به قاچاق که آیا کارهای خوب و پس از فروش نیروی نظارتی؟ وی افزود: اینها به خوبی در فضای مجازی تبلیغ نمی شوند که در دسترس مصرف کننده و فرایندهای نظارتی باشد.

پرستش چیزهای خوب به دلیل ضرورتی که برای مصرف داخلی وجود دارد

البته ، از تمایل به خوب بودن ، سهمی در فرهنگ شرکت دارد ، زیرا دلیل آن بر روی یک فرد غریبه ، لازم است فرهنگ را که در آن روشهای ستاد مبارزه با قاچاق کالا استفاده می شود ، در نظر بگیریم. اگر اکسیژن متقاعد شود که فرهنگ اقلام مالیاتی خارجی در خارج تقویت می شود ، در حالی که جوانان و کار نگهداری و خانواده های زیادی به تولید داخلی وابسته هستند ، خود را وقف تولید محصولات خارجی نمی کند. از طرف دیگر ، تولیدکنندگان برای جلب رضایت کامل مصرف کننده نیاز به ایجاد تعادل بین ظاهر ، قیمت و خدمات پس از فروش محصولات خود دارند.

دبیر خانه در انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با اشاره به بحث نفت ، آزادی اقتصادی گفت: در واقع مشکلات تولید داخلی باید تشخیص داده شود و به طور جدی برطرف شود. بیا بریم.

در کوتاه مدت نیاز به ممنوعیت ورود لوازم خانگی مشابه

هاشمی در ادامه اظهارات قبلی خود مبنی بر موافقت کوتاه مدت انجمن صنعت لوازم خانگی با ممنوعیت تولید لوازم خانگی مشابه داخلی ، گفت: فراموش نکنید که مشاغل برای رفع نیازهای زمین زمان معقولی است. به کار خود برای محدود کردن ادامه دهد ، زیرا برخی از نویسندگان به محض رسیدن کالاهای تولیدی می توانند با واردات رقابت کنند.

وی افزود: این انجمن همکاری و دلایلی است که او از شرکت های جهان متنفر است ، زیرا هوشمندانه است که در همه زمینه ها به نفع کشور رفتار کنیم ، اما بهتر است مواد اولیه و فناوری های مورد نیاز در لوازم خانگی را وارد کنیم. صنعت به جای محصولات نهایی. “

به گفته دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ، مجموع اقلام خاصی مانند هویج رایگان کولر و لوازم خانگی کوچک به دلیل محدودیت های تولید ؛ زیرا آنها نیازهای مقدسین را برآورده نمی کردند: در اینجا محصولات داخلی وجود دارد.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا