اقتصادی

واکنش گمرک به ادعای وزارت صمت: سند ارائه کنید

پس از آنکه وزارت پسر گفت که هیچ دستورالعملی در مورد لزوم بازنگری در ثبت نام پس از تغییر تعرفه به معاونت فنی گمرک ایران هنگام توضیح این موضوع صادر نشده است ، وی گفت ، اگر وزارت پسر متولد شده در نامه شهر نیازی به ویرایش ترتیب ثبت ندارد ارائه آن

با توجه به تی تی آنلاین ، و که کسب و کار اغلب توسط وزارت سکوت ، با توجه به دستور رئیس جمهور پس از بررسی ، وزارت و در نهایت لبه های صاف.

گمرک از وزارت خواسته بود درآمد حاصل از ابلاغیه ریاست جمهوری در آوریل سال گذشته را بدست آورد ، ترخیص اقلام اعلام شده بدون نیاز به تغییر سفارش مستلزم وجود خط ثبت است ، مشروط بر اینکه شرح تعرفه کالا باقی بماند. تسریع و تولید مواد اولیه.

با این حال ، در پاسخ به عوارض گمرکی واردات و صادرات توافق با وزارت پسر نامه ای به پیشنهاد تعرفه ابزار در گروه برای انجام.

پس از آنكه پسر بچه به وزارت خود در مورد تجربه گذشته گفت ، این مسئله با واكنش روتین همراه است ، اما سرانجام تأكید كرد كه این امر ابلاغ ضوابط را در چارچوب قانون برای اجرای قانون اجرا می كند. بنابراین ، کل کارایی آداب و رسوم و مراقبت از طرفین ، روزها در گذشته است. با استفاده از یک خط در ثبت تغییرات ، ماهیتی تغییر می کند که دارایی آن در ردیف تعرفه ، تعرفه و طبق آداب و رسوم چک هایی است که ممکن است اصلاح شود.

با این حال ، حاشیه ها ایجاد شد ، امروز عباسپور – مدیرکل دفتر تنظیم صادرات و واردات وزارت سکوت – سکوت هیچگونه بخشنامه ای از طرف وزارت صادر نکرده است که اعلام کرده است لازم است پس از تغییر تعرفه ، ترتیب ثبت نام بررسی شود. او محافل اجرایی محسوب می شود که واحد است.

اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود و مهرداد جمال اروانقی – معاون امور گمرکی و امور فنی ایران – در پاسخ به توضیحات وزارت دادن.

سلیقه ای باعث عملکرد فساد می شود

“با توجه به اظهارات مکرر وزارت پسران متولد شده برای تغییر خط استنباط تعرفه گمرکی از ثبت احتیاج به اصلاح و انجام برخی کارها در رکود و گورهای کشور ، طبق نامه شماره. (516) 708 با توجه به 7 سپتامبر (682) 808 داده شده در 16 سپتامبر 1999 ، مجبور شدند با نظارت وزارت صنعت ، معدن و تجارت بروند. پسر به سرویس پاسخ نامه معاون نامه شماره گفت. (167) 860 مورخ 9 اکتبر 1999. با توجه به محتوای نامه ، روشن است که به عنوان یک نکته کلی ، “استاندارد” ، در نظر گرفته می شود که مرجع “پاسخگو باشد” برای همه موارد.

لازم به ذکر است که مطابق متن ماده 4 واردات و صادرات شناخته شده ذیل مطابق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی ، “کلیه بخشنامه ها و دستورالعمل های صادرات و واردات کالاهایی که فقط توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت به گروه اجرایی مربوطه اعلام می شود” . »

پسر مکاتبات مختلفی با وزارت کالا ، به ویژه شرکت های دولتی و تولیدی انجام می داد. برای درخواست و این یک وجود گذشته است ، به طوری که ، اگر مطابق با اراده مقام کالا نیست ، نمی تواند غذا بخورد ، بنابراین ثبت نام می کند. به منظور خوردن اقتدار به اصطلاح ، نیاز به ثبت نام تمام مکاتبات از زمان تولد آنها ، هنگامی که آنها تعرفه تغییر می یابد. که با توجه به دستور ثبت گمرک برای تصحیح آشکار نیاز به خودداری از اصلاح درخواست بی سوادی و ثبت کالا ، همانطور که اغلب اسهال ترخیص می شود ، تأکید می شود.

مکاتبات ، سوابق در دسترس گمرک است و درصورتی که در هر زمان ارائه شود ، لازم است. حال ، اگر فقط سابقه وزارت سکوت نامه نگاری هایی را که در پاسخ به آنها اعلام شده ، به مشتری بدهد ، نیازی به تجدید نظر در ثبت تاریخی به منظور تنویر افکار عمومی نیست.

در نظر بگیرید که موضع مقامات ذیصلاح ، از جمله Word اخیر با دفتر نظارتی واردات و صادرات وزارت صلح ، به صورت دو طرفه اجرا شود “، در غیر این صورت سلیقه یا اقدامات هر دفتر یک سازمان از طریق گمرک ، عواقب ایجاد می کند بسیاری از آنها به طور فسادانه معامله می کنند ، و این ظرفیت این دلیل است ، نظر مرجع کشتی در او دریافت شده است ، با او ارتباط برقرار کنید ، “روش در مخالفت با یکی از موارد” ، ذکر شده در Samat با رعایت آداب و رسوم مورد تأکید قرار گرفته و او به مجری گمرکات کشور پیشنهاد کرده است.

“ضمن تشکر از اینکه مدیرکل واردات و صادرات وظیفه پیروی از قانون را در این زمینه دارد ، امیدوار است که تعامل آماده و مفیدی بین گمرک و وزارت صمت باشد ، اما با بررسی مجدد فوریت ، این مشکل تعیین خواهد شد.”

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا