اقتصادی

دستور ترخیص ۳۴۲۸ قلم کالا/ خبر خوب برای بازرگانان

مشتری به معاون فنی اطلاعات کالاهای 3428 گفته است مواردی مانند ترخیص کالا از گمرک است.

مهرداد جمال اروانقی ، آخرین وضعیت اجرای مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برای ترخیص کالا از گمرک و بندر ، در مصاحبه با تی تی آنلاین ، گفت که آخرین اندازه گیری ها ، لیستی که وزارت سکوت ارائه می دهد یک روستای آزاد است همچنین آخرین ترخیص کالا از گمرک برای اطلاع از اسهال است.

و اضافه شده به این دو ، این لیست شامل 3428 قلم کالا برای برخی کالاهای اساسی و ورودی های اساسی ، مواد اولیه برای سود گروه های رسانه ای (21) (22) و (23) است.

مقام مسئول گمرک ایران گفته است که از گمرک ایران و معاون وزیر تاریخ ایران پیروی کند ، اما لیست دیگری به زودی در میان 1200 مورد از گروه طبقه متوسط ​​و تجهیزات و خطوط تولید در گروه های (24) و (25) برای ترخیص کالا از گمرک. که در حال حاضر در حال تکمیل وزارت صنعت و تجارت وزارت صنعت است.

بازرگانان رهبری می کنند

از سوی دیگر ، کالاهای اساسی و سایر کالاهای مورد نیاز برای ražotnēs باید از طریق عملکرد گمرکی در اقتصاد ترخیص و اعلامیه وزارتخانه همه (رسید انبار تا 1 اکتبر 1999) ، لازم نیست بانک مرکزی را پیکربندی کنید ، همانطور که در بالا ذکر شد 10 دسامبر ، واردکنندگان با تکیه بر عدم استفاده از تعریف حد نصاب (استاندارد بازرگانان فعلی نیما) ، نسبت به صادرات مهم (و آنچه دیگران انجام می دهند) ، مجوزهای صادرات مردان ، از سال 1398 به بعد ، ارز بازرگانان ، سیستم تجارت جامع راه تجارت (قدرت بانک مرکزی و سامات).

همچنین ، گمرک ایران و با درصد افرادی که در مهمانی شرکت می کنند یا میزان ترخیص کالا از کالاهای اساسی و ورودی های تولید (خط تعرفه و اولویت در SAMA اعلام می شود) را تا 90٪ ادامه دهید ، که در خط “مقصد” یا “فروشگاه” به ارز بانکی است و از طرف دیگر ، اگر خط تعرفه برای ثبت سفارش کالا است که باعث تغییر معمول در استنتاج می شود ، به شرطی که کالای هنری و روال تغییر نکند ، خط تعرفه در خط تعرفه کالاهای ممنوع (گروه 4) یا هر گونه دیگر گنجانده نشده است. غیر فعال قبل از ارز (27 گروه) یا خط تعرفه مانند تولید داخلی خوب. از این موارد ، 1 ، 21 ، 22 ، 23 و 24 را مرور کنید ، نیازی به تغییر ترتیب سکوت ثبت نام سرویس نیست.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا