اجتماع و خانواده

پرستار کودک از کجا بگیرم؟

کنترل از راه دور از پرستار

اما برای کودکان زیر سه سال که نمی توانند صحبت کنند، مراقب باشید که با اطمینان پرستار استخدام کنید و همیشه سعی کنید پرستار مناسب را از یک سازمان تخصصی بخواهید. به عنوان مثال، اگر والدین پول خوبی دارند، خرید دوربین مداربسته اقدام مفیدی است که بر مدیریت کار پرستاری تأثیر می گذارد. اگر دوربین نتوان خرید، والدین می توانند صدای پرستار را ضبط کنند. نکته مهم در اینجا این است که هنگام تنظیم دوربین یا فیلمبرداری، پرستار باید حضور داشته باشد و والدین کودک باید مراقب باشند. همسایه ها می توانند به نظارت بر اقدامات پرستار کمک کنند. مادر می تواند از همسایه بخواهد به خانه او بیاید تا ببیند آیا صدای گریه مداوم کودک را می شنود یا خیر.

انتظارات خود را از پرستار کودک توضیح دهید

شما باید هدف از استخدام یک پرستار بچه را توضیح دهید و توضیح دهید که چرا برای مراقبت از کودک خود به یک پرستار بچه در خانه نیاز دارید. ممکن است در طول مصاحبه و قبل از اینکه کارش را تمام کند، درباره مسائلی با او صحبت کرده باشید. اما بهتر است پس از استخدام یک پرستار در مورد سوالات خود شفاف باشید و نظر خود را در مورد انتظارات خود بپرسید. به عنوان مثال، اگر برای تعویض و شستن لباس کودک نشسته اید، در مورد کثیفی لباس با او صحبت کنید، یا اگر برای پختن غذا نشسته اید، با او با دقت در مورد آن صحبت کنید. برنامه ای از روزهای مهدکودک بنویسید و چیزی را از دست ندهید. اگر از کودکی مراقبت می کنید که قوانینی که شما ایجاد کرده اید را نقض می کند، توضیح قوانین شما می تواند نیمی از کار باشد.

با توجه به سن کودک

سن کودک یکی از مهم ترین عواملی است که باید قبل از استخدام پرستار در نظر گرفت. همانطور که می دانید نوزادان در سنین پایین نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند و باید از پرستاران حرفه ای برای مراقبت از نوزاد استفاده شود. به عنوان مثال، یک پرستار با تجربه در مراقبت از مادر یا کودک، انتخاب مناسب تری برای مراقبت از کودک در نظر گرفته می شود. کودکان بزرگتر می توانند خودشان صحبت کنند و آنچه را که در خانه اتفاق می افتد توصیف کنند، اما برای کودکانی که هنوز قادر به صحبت کردن نیستند، مدیریت موقعیت از اهمیت بیشتری برخوردار است. علاوه بر این، برای کودکان بزرگتر، توصیه می شود والدین پرستاری را انتخاب کنند که متخصص کار و بازی با کودکان باشد. اگرچه پرستاران توانایی انجام کار آموزشی و داشتن تجربه یا آموزش مناسب را دارند، اما بهترین کار این است که این توانایی ها را داشته باشند. سن ایده آل برای یک پرستار بین 28 تا 40 سال است.

می توانید روی یک پرستار بچه حساب کنید

برای برخی خانواده ها ممکن است این سوال پیش بیاید: چگونه به یک غریبه اعتماد کنیم و کودک را با او تنها بگذاریم؟ اولین پیشنهاد این است که والدین به دوستان خود اجازه دهند تا در انتخاب فرزند به آنها کمک کنند. در این صورت می توانید به نام خانوادگی فرد پی ببرید. اگر خانواده ها چنین فرصتی ندارند، بهتر است به موسسات معروف مراجعه کنند. البته باید گفت که همه سازمان ها اصل نیستند. برخی از سازمان ها تاکید می کنند که پرستاران باید مدارک معتبر، گواهینامه ها یا آموزش های مرتبط را داشته باشند. در واقع سازمان های مجاز در این مورد سخت گیری می کنند و مسائل را بهتر بررسی می کنند.

نتیجه

با استفاده از شرکت اول سفیر سلامت می توانید پرستار بچه را پیدا کنید.

دکمه بازگشت به بالا