علم و سلامت

پیام تسلیت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به سخنگوی وزارت سلامت فلسطین

دکتر. کیانوش جهانپور ، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران مدیر روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران و آنها سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین را در اختیار داشتند.

به گزارش تی تی آنلاین و طبق اعلام عمومی وزارت بهداشت ، دکتر جهانپور متن را به دنبال کلمه می خواند:

به نام شهدا و راستگویان

دکتر اشرف القدر عزیز

مدیرکل سخنگوی خوش چهره و روابط عمومی وزارت بهداشت فلسطین

همکاران فلسطینی برای دفاع از سلامتی بسیاری از مهمترین پزشکان فلسطینی دو برده دکتر را له کردند. ایمن شهید گرانت و دکتر شهید معین از آل احمد الاول نوشید – تبریک و تسلیت.

از آمون ، برای راحتی ، و بیرون کشیدن از میان همکاران ، و پیام تسلیت ، و نجات مردان جنگجو ، و همکاران و دوستانش در ایران اسلامی به خانواده های شهدا دفاع می کردند ، عزیز ، نجات فلسطین ، که نشانه آن مالکیت برخی از نقاط جهان است: امید با سطح یکنواخت جغجغه رژیم صهیونیستی خاموش شد.

“تردیدی نیست که خون پاک شهدا و سلامتی مظلوم فلسطین شهدای عزیزی که از حفاظت از زمین های آبیاری دفاع می کنند ، به مقاومت اسلامی فلسطین و آتش خشم اختصاص داده خواهد شد.”

همچنین اشاره به شهادت کیانوش جهانپور دکتر از ابو ایمن ال AWF ، رئیس بخش طب داخلی بیمارستان الشفا و دکتر معین را نوشید احمد العول ، روانپزشک در غزه برای رژیم صهیونیستی در توییتر ، به دلیل کمبود منابع و امکانات پزشکی 14 سال پس از محاصره غزه. متوجه شد

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا