علم و سلامت

چرا کولر خودرو باد گرم می زند؟

دلایل بیشتر؛

* موتور فردا با سرعت زیاد؛
به همین دلیل که یکی از گرم شدن گاز است ، سرعت موتور بسیار زیاد است و دلیل این امر باعث شده تا باد رانندگی کند. بسیاری از اتومبیل ها مکانیسمی دارند که باعث می شود تا در مدت زمان کمتری از تهویه مطبوع ، در تمام راه در پای جایی که شما پدال را فشار می دهید ، کم شود. عموماً در سال سبک تر است (3 دنده بالاتر) ، ما مجبور هستیم که تمام راه را برای شتاب خودرو روی پدال شتاب دهنده فشار دهیم.

* اوه کندانسور کولر
کندانسور بخشی از سیستم تهویه هوا است. تغییرات گاز با سرو مایع ، سرد باقی می ماند ، به عنوان سردتر می گویند ، گرما بیش از نیمی از رادیاتور را برای گرفتن محیط ، گاز باد شرقی از دست داد: و من مجازات را بر می گردانم ؛ زیرا چیزی که به سمت فشار کم می رود. گرم شدن بیش از حد ، و من ارابه های خراب کولر گازی کثیف کندانسورهای تهویه مطبوع ، و همچنین افزایش نسبت سرعت با سرعت کم خودرو و آب به آمپراژ کالا را می سازم. بنابراین ، بهتر است هر سال از شروع فصل ، تمیز کردن سیستم تهویه هوا اتومبیل گرم شود.

با توجه به داخل اتاق کثیف *
یکی از دلایل عدم استفاده از این واقعیت که باعث گرم شدن تهویه مطبوع اتاق می شود. او هر وقت که روی لایه زمین نشسته باشد ، هوای کثیف را عبور می دهد. جهان ضرورت. به همین ترتیب ، هنگام استفاده از سیستم تهویه مطبوع کثیف در اتاق ، می تواند دلیل بوی بد باشد.

* خرابی ترموستات را لغو کنید
آنها گوش دارند ، به خصوص در داخل اتاق ترموستات دمای هوای کمپرسور تهویه مطبوع دمای هوا را نزدیک به لحظه ای که چیزی کمتر است اندازه گیری می کند. در صورت گرم کردن این سنسور تهویه هوا خراب است.

* خرابی تهویه هوا و شیر بخاری
مالکیت یا عدم موفقیت در توسعه شیرآلات و گرم کردن سیستم تهویه مطبوع سرد ناشی از اختلاط سیستم گرمایش هوای سرد و گرم ، در نتیجه باعث کاهش خنک کننده هوا در تابستان برای گرم شدن در زمستان می شود. مانند اتفاقاتی که در داشبورد رخ می دهد ، برای مشتریان باز و بسته نمی شود.

(17) 302

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا