علم و سلامت

۸ مکانی که نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

مقاله در بدنه ، و قانون نمی تواند ما را از لپ تاپ متهم کند ، دلیل نمی شود که آنها ، به خصوص در معابر 8 تلفن. “

1. فرودگاه

شارژ شدن جعبه های تلفن همراه اغلب دارای فرودگاه هستند. اگر تلفن همراه شما برای اتصال به یکی از بندهای شارژر ، تلفن همراه و ویروسی شما واقعی است ، اما در موارد نادر ، اطلاعات شما نمی تواند به سرقت برود.

2 موانع قدرت دستیاران همان تعداد

غالباً اکثر موانع فراز و نشیب ، و کسی که قدرت دارد ، نمی تواند باشد ، همانطور که در بالا نشان داده شده است ، یعنی چراغ هدایای بزرگ و اقتدار اینها را انجام می دهم؛ اما این این نیست که موبایل شما می تواند صدمه جدی به دستگاه در باتری وارد کند.

3 سالن عمومی هتل ها

بیشتر هتل ها ، اتصال طناب در استفاده از Wi-Fi حاکم یا ایجاد تغییر در تنظیمات سیستم شما ناپایدار است و باعث می شود برنامه ها را بدون دانش بدانید.

4 اجاره اتومبیل

تاکسی در کنار شارژر ماشین طناب می تواند منجر به سرقت اطلاعات یا ویروس در سیستم عامل تلفن همراه شما شود.

V. مکان های گردشگری

اتصال تلفن همراه که کیوسک های توریستی شما را ذخیره می کند و سوءاستفاده از قدرت موبایل را ضبط می کند ضبط صدا و دوربین شما است.

6. مناطق خرید؛

اتصال تلفن همراه که به شما امکان دسترسی به لیست مخاطبین شخصی را می دهد ، پیام های صوتی و متنی و حتی عکس ها و فیلم های شما را سوء استفاده می کند.

7 کتابخانه ها

به نظر می رسد که همه چیز در یک کتابخانه است و یک صندوق امانات است ، زیرا اینگونه نیست. هنگامی که به یک کابل شارژر تلفن همراه وصل می شوید ، امکان اشتراک گذاری با داده های تلفن همراه مجاز نیست فقط یک دکمه برای بروزرسانی نرم افزار است.

8 قهوه خریداران

بیشترین سرقت داده ها در کابل های شارژر مغازه ها اتفاق می افتد. در این شرایط ، برای کابل کنترل برده بر روی تلفن همراه خود با استفاده از تلفن همراه خود به اطلاعات مورد نظر خود متصل شده و از تلفن همراه استخراج می کنید.

(17) 302

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا