عمومیکسب و کار ویژه

آشنایی با ویژگی های غذای رویال کنین ایکس اسمال پاپی

توضیحات

معرفی خاصیت‌ها و ویژگی‌های غذای سگ رویال کنین مینی پاپی

معرفی برند رویال کنین

یک شرکت فرانسوی است که در  سال 1968 توسط دامپزشک فرانسوی ژان کاتاری تاسیس گردید، تا به امروز این شرکت تحقیقات گسترده‌ای را در زمینه فرمولاسیون غذای سگ و گربه برای نژادها و اندازه‌های مختلف انجام می‌دهد.

ژان کاتاری، جراح دامپزشک فرانسوی، پس از آن که با تغذیهٔ حیوانات خانگی با رژیم غذایی مبتنی بر غلات، که آن را در گاراژ خانهٔ خود تهیه کرده بود، موفق به درمان درمان تعدادی از بیماری‌های پوستی آن‌ها شد، این شرکت را تأسیس کرد.

برای مشاهده این محصول در سایت اصلی رویال کنین

اطلاعات کلی غذای سگ رویال کنین مینی پاپی

غذای سگ رویال کنین ایکس اسمال پاپی یک مجموعه غذایی کامل از مواد مغزی و ویتامین‌‌ها است که به صورت اختصاصی برای سگ های نژاد کوچکی از 2 تا 10 ماهگی که وزن آنها بین 4 تا 10 کیلوگرم دارند ساخته شده است، که در تمام دنیا غذای سگ م رویال کنین مینی پاپی در بسته‌های 2 و 4 کیلوگرمی ارایه میشوند و معمولا دارای تاریخ‌های مصرفی بین 1 تا 1/5 می‌باشند، انواع مواد مغزی و ویتامین‌های تشکیل دهنده غذای سگ رویال کنین مینی پاپی را در ادامه مطلب برایتان شرح خواهیم داد.

آیا غذای رویال کنین مینی پاپی بهترین غذا برای توله سگ کوچک است ؟

غذای سگ رویال کنین مینی پاپی به صورت اختصاصی برای توله سگ‌های نژاد کوچک فرمولاسیون شده است تا تمامی نیازهای تغذیه‌ای توله سگ شما را تامین کند، دوره رشد توله سگ‌ها یکی از حساس‌ترین دوره‌های زندگی آنهاست، زمان به وجود آمدن تغییرات بزرگ در سگ‌ها و آشنایی آنها با جهان پیرامونشان.

در این دوره به تدریج سیستم دفاعی بدن سگ شما در حال شکل گرفت است،به همین دلیل است که غذای سگ رویال کنین مینی پاپی دارای مقادیر قابل توجهی از آنتی اکسیدان‌ها که شامل ویتامین E نیز است تا به سیستم دفاعی طبیعی سگ شما کمک کند.

شکل ظاهری تکه‌های غذا کوچک و جویدن آنها برای توله سگ‌ها آسان و مناسب برای دهان کوچک سگ شماست، که علاوه بر آن به سلامت دهان و دندان سگ شما نیز کمک خواهد کرد.

با وجود مجموعه کاملی از انواع پروتئین‌های با کیفیت به همراه مواد پروبیوتیک، غذای سگ رویال کنین مینی پاپی سلامت دستگاه گوارش توله سگ شما نضمین خواهد کرد و باعث کاهش بوی بد دهان و مدفوع سگ شما خواهد شد.

فواید غذای سگ رویال کنین مینی پاپی چیست ؟

1- تقویت سیستم دفاعی سگدوره رشد دوره حساسی در زندگی سگ شماست که سیستم دفاعی بدن سگ در حال شکل گیری است، غذای سگ رویال کنین مینی پاپی به رشد سیستم دفاعی سگ کمک فراوانی می‌کند.

2- سلامت دستگاه گوارشیمجموعه پروتئین‌های با کیفیت و پروبیوتیک‌های موجود در غذای سگ رویال کنین مینی پاپی سلامت دستگاه گوارش را تضمین می‌کند و کیفیت مدفوع را بالا می‌برد

3- انرژی بالا موجود در غذاغذای سگ رویال کنین مینی پاپی تمام انرژی بالای مورد نیاز توله سگ شما را در طول شبانه‌ روز برآورده خواهد کرد

عناصر و مواد تشکیل دهنده غذای سگ رویال کنین مینی پاپی

ترکیب: پروتئین طیور، برنج، چربی حیوانی، ایزوله پروتئین گیاهی، ذرت، تفاله چغندر، آرد ذرت، پروتئین های حیوانی هیدرولیز شده، گلوتن ذرت، مواد معدنی، روغن ماهی، روغن سویا، فروکتو-الیگوساکارید (0.34%)، مخمر هیدرولیز شده (منبع ماننو-الیگو-ساکارید)، عصاره مخمر (منبع بتاگلوکان)، عصاره گل همیشه بهار (منبع لوتئین).

ترکیبات تجزیه ای: پروتئین: 31٪ – محتوای چربی: 20٪ – خاکستر خام: 7.7٪ – الیاف خام: 1.4٪.

راهنمای تغذیه و میزان مصرف غذای سگ رویال کنین مینی پاپی

 

دکمه بازگشت به بالا