علم و سلامت

آمار کرونا در ایران، ۱۳ مرداد ۹۹/ شناسایی ۲۵۹۸ بیمار و ۲۱۵ فوتی جدید

تعداد تاج در منطقه طول موج 17405 است

آفتاب خبری؛

سیما سادات با دعا روز دوشنبه گفت: آخرین آمار رفع عفونت با مرد شکوه و مرگ و میر ناشی از عفونت توسط این ویروس در زمین از دیروز و امروز ، 4 آگوست 2016 ، طبق ضوابط تشخیص قطعی ، 2598 بیمار جدید مبتلا به Covid 19 به عنوان 1،304 مشخص شد. از اسب ها در منطقه بیمارستان بودند. و به همین دلیل ، تعداد کل 312.035 کووید 19 بیمار وارد کشور خود شده اند.

وی اظهار داشت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 215 نفر Covid 19 بیمار جان خود را از دست داده و 17405 نفر به تعداد کل فوت شده از این بیماری رسیده اند.

افتخار آمار ایران ، مرداد 99 13/2598 215 شناسایی بیماران و پاهای جدید

لری گفت: “خوشبختانه ، 270228 بیمارستانی بهبود یافته یا مرخص شده اند.” همچنین ، بیماران (4) 104 19 Covid این بیماری در شرایط بحرانی قرار دارد.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: تاکنون 2534 هزار و 658 تست تشخیصی Covid 19 در کشور انجام شده است.

و در مورد وزارت بهداشت اظهار داشت: مازندران ، تهران ، گلستان ، خراسان شمالی ، اردبیل ، آسپادانا ، البرز ، خراسان رضوی ، کرمان ، سمنان ، ارمنستان شرقی ، مارکازی و استان های گیلان یزد و قرمز. استان های فارس ، ایلام ، لرستان ، هرمزگان ، زنجان ، قزوین ، آذربایجان غربی ، بوشهر ، همدان ، قم و چهارمحال بختیاری و کهگیلویه بویراحمد قرار گرفته و به صورت ایستاده ایستاده اند.

لری گفت: “در حال حاضر 14 استان و 12 استان هشدار دهنده قرمز هستند.” استان های خوزستان ، کردستان ، کرمانشاه ، خراسان و جنوب سیستان ، بلوچستان و در رعایت نکات ایمنی بهتر در شرایط ، در تلاش ها و کوشش های مربوط به پروتکل ها ، و شاهزاده های استان ها و متفقین پس از الزامات نجات است. البته این شرایط خطر عادی شدن روابط را ایجاد می کند ، نه به این دلیل که مقصر آن ایمنی و رعایت پروتکل ها باشد.

و وی افزود: استانهای فارس ، ایلام ، لرستان و هرمزگان هشدار دهنده ای از قرمز به وضعیت کشور بود و شکرگذاری کرد و با همکاری برخی از مردم در این استانها ، به فکر رفاه کارمندان بود و در استان به دادرسان ، موارد بستری در برخی از شهرها را گرفت و حکم صادر کرد و این روز را بعد از شهرهای استان انجام داد. خروج

از صحبت با وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر استان های مرکزی گیلان و یزد از حالت هشدار به قرمز تغییر می کنند و در بسیاری از موارد و بستری شدن در آن استان ها افزایش یافته است. از مردم این استان ها می خواهیم پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و از ماسک استفاده کنند. اهداف ” موارد بستری در آن استانها را کاهش دهید. ما همچنین از همه مردم می خواهیم که از سفر به این کشورها خودداری کنند.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: حتی اگر شخص دیگری ده درصد دیگر به کشور اضافه شود ، در هفته های آینده شاهد کاهش چشمگیر در بستری شدن در بیمارستان و مرگ خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا