عمومیکسب و کار ویژه

آموزش نصب برنامه IPTV SMARTERS و ویژگی های آن

در این پست تعدادی از مهمترین نرم افزارهای کاربردی برای اندروید را به شما معرفی و نحوه کار با آن ها را آموزش می دهیم .

  1. نرم افزار IPTV SMARTERS
  2. نرم افزار IPTV PRO
  3. نرم افزار GSE SMART IPTV
  4. نرم افزار TiviMate

این برنامه برای نسخه ی موبایل و تلویزیون قابل استفاده است . دارای دو نسخه رایگان و پولی است که در نسخه پولی امکانات بیشتری در دسترس است . البته پیشنهاد نمی کنیم نسخه اصلی خریداری کنید چون با امکانات نسخه رایگان نیز نیاز شما براورده می شود . با سرچ نام این برنامه در گوگل پلی میتوانید آن را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید .

برنامه IPTV PRO

این برنامه یکی از ساده ترین و محبوب ترین نرم افزار های نصب IPTV است که قابلیت نصب بر روی موبایل اندروید و تلویزیون اندروید و اندروید باکس را دارد . برای دریافت این برنامه کافی است نام IPTV PRO را در گوگل پلی سرچ کرده و ان را نصب کنید . این برنامه دارای نسخه پرو پولی است که خیلی نیازی به تهیه این نسخه نخواهید داشت و با داشتن نسخه رایگان ان می توانید به راحتی اکانت ایپی تیوی خود را بر روی ان نصب و راه اندازی کنید .

علاوه بر این از طریق این برنامه می توانید لینک EPG برای دریافت جدول پخش برنامه های تلویزیونی را نیز داشته باشید تا بتوانید ساعات پخش برنامه های مورد نظر خود را دریافت کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تهیه لایسنس و اموزش تصویری نصب این برنامه می توانید به سایت SIBIPTV مراجعه کنید .

این برنامه از چندین لیست پخش، تغییر نام کانال ها و دسته ها و دسته های پنهان پشتیبانیاحتمالا بعد از برای ویندوز یا کامپیوتر خود ، برنامه های مختلفی را تا به حال برای نصب اکانت آیپی تیوی بر روی سیستم عامل ویندوز یا مک خود تست کرده اید ولی از امکانات آن رضایت نداشته اید . در این پست قصد داریم بهترین برنامه IPTV برای کامپیوترهای با سیستم عامل ویندوز و مک بوک را به شما آموزش دهیم .

بعد از دانلود نوبت به نصب اکانت IPTV می رسد . اگر سرویس بین اسپورت با کیفیت و بدون قطعی بخواهید پیشنهاد ما سایت SibIPTV است که با اپدیت ترین و با کیفیت ترین سرویس ها در ایران و خارج از ایران امکان تهیه سرویس را فراهم کرده است .

بعد از نصب برنامه ، به ترتیب باید مراحل را مطابق تصاویر زیر انجام دهید تا به درستی اکانت برروی نرم افزار نصب شود .

می توانید جهت بررسی قابلیت های برنامه با تهیه تست رایگان iptv از سایت سیب آیپی تیوی از ویژگی های این برنامه لذت ببرید .

بخش های شبکه زنده، فیلم، سریال و تلویزیون

پشتیبانی از EPG

کنترل والدین برای هر دسته بندی فراهم شده است

پخش کننده قدرتمند داخلی

پشتیبانی : قابلیت اجرا با پلیر های خارج از برنامه

چیدمان جذاب و چشمگیر و کاربرپسند

پشتیبانی: تغییر زبان پویا

لطفا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

می کند. می‌توانید آرم‌های کانال‌های سفارشی را وارد کنید، ترتیب ظاهر شدن کانال‌ها در راهنمای تلویزیون را دوباره ترتیب دهید و از ویژگی جستجو (که هم برای نام کانال‌ها و هم برای نمایش‌های در حال پخش در حال پخش کار می‌کند) استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی

منبع : atomiptv.com

دکمه بازگشت به بالا