علم و سلامت

آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

آیا جراحی بینی گوشتی است؟

بینی گوشتی چیست؟

همچنین ممکن است بدانید که طبق تحقیقات پروفسور تامیر ، حدود 24 درصد از مردم کره زمین بینی گوشتی دارند. الگوی این بینی رایج ترین شکل و فرم بینی در مردان است. به گزارش CBS News ، بینی گوشتی به بینی اینشتین نسبت داده می شود. واضح است که بینی اینشتین در عکس گوشتی بود.

شاهزاده فیلیپ و مارکوس روفالو چهره های برجسته ای با بینی گوشتی بودند. ویژگی های اصلی بینی گوشتی ظاهر پوست چرب ، ضخامت بینی ، عرض بینی و اندازه آن است.

از کجا بفهمیم بینی ما گوشتی است؟

گوشت روی بینی بیشتر منافذ باز می شود تعداد زیادی وجود دارد. یک پوست ضخیم در بینی گوشتی ظاهر می شود. ترشح غدد چربی در بینی گوشتی معمولاً بسیار زیاد است. باله های بینی بزرگ و برجسته در بینی گوشتی هستند. قسمت بالای بینی در بینی گوشتی پهن تر از سایر سوراخ های بینی است. غضروف بینی در بینی گوشتیبه

این بینی گوشتی پرجمعیت به گفته مایکل لی پاسخ این است:

  • ضخامت پوست
  • غضروف کوچک و ضعیف
  • پوشش بافتی سنگین
  • شانه های گرد بزرگ

جراحی بینی گوشتی چگونه است؟

جراحی گوشت بینی شاید پیچیده ترین و خاص ترین جراحی بینی باشدبه ضخیم ترین پوست روی بینی گوشتی بسیار عالی است. این پوست فقط باید در بینی بینی نازک تر باشد. با کاهش ضخامت پوست ، باید بسیار حرفه ای و ظریف انجام شود. هرگونه برداشت غیر حرفه ای بافت پوست باعث ایجاد خشن بینی می شود.

بخش مهم دیگر جراحی بینی تقویت غضروف گوشتی بینی است. وزن بینی گوشتی بسیار بیشتر از سایر انواع بینی است. بنابراین واضح است که به دلیل این وزن ، انسان در رنج است افتادگی بعد از بینی در پایان جراحی بودن زیرا ساختار بینی قدرت چندانی برای تحمل وزن و شل شدن بینی ندارد.

پس راه حل چیست؟

برای داشتن بینی با شکل و فرم دلخواه ، باید ناحیه غضروف بینی را تقویت کنید. برای این منظور معمولاً غضروف گوش ها یا دنده ها وارد می شود. گاهی برای این فعالیت غضروف مصنوعی برای بینی گوشتی از پایه بینی برای محکم و محکم شدن پوست استفاده می شد. پس از این مرحله می توان باله های بینی را جمع آوری کرد و استخوان بینی را آماده کرد تا شکل و فرم دلخواه ایجاد شود.

آیا جراحی بینی گوشتی است؟

آیا عمل بینی باز است یا بسته؟

به دستور دکتر میشل لی ، پزشک و پزشک کلینیک بورلی هیلز ، همچنین ممکن است سوالی داشته باشید که بدانید آیا جراحی بینی باز برای بینی گوشتی مناسب است یا جراحی بینی بسته؟ شما واقعاً باید تفاوت بین روش های جراحی بینی باز و بسته را بدانید.

جراحی بینی بسته: بسته شدن بینی در حین عمل ؛ برش در ناحیه زیر باله بینی جراح همچنین با کمترین سطح دسترسی به استخوان بینی و نواحی بالایی دیدار می کند.

در این جراحی ، آسیب بسیار کمتر از جراحی بینی باز است ، جراح می تواند با تورم بسیار کمی تغییرات لازم را در بینی فرد ایجاد کند. محدودیت های شدید این جراحی اجازه نمی دهد که یک روش پیچیده جراحی بینی انجام شود. برای دسترسی بسیار محدود است.

بینی را با دست باز کنید: در جراحی بینی باز ، یک متخصص جراحی با ایجاد قلمه های لازم در قسمت زیرین و قسمت پایین بینی شروع می کند. دسترسی بهینه به تمام بخشهای مورد نیاز در جراحی زیبایی بینیاین جراحی در دسترس است و جراح می تواند تغییراتی در استخوان ، پوست و غضروف بینی ایجاد کند.

بر اساس تجزیه و تحلیلهای ناآگاه ، می توان گفت که جراحی بینی گوشتی که نیاز به تغییرات زیادی دارد ، به هیچ وجه با جراحی بسته قابل انجام نیست. اما با جراحی بینی باز ، به راحتی می توانید تمام کارهایی را که برای پوست بینی ، دیافراگم و باله ضروری است انجام دهید.به

دوره نقاهت جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

یادگیری دوره نقاهت بینی به افراد کمک می کند تا بعد از عمل آمادگی خوبی داشته باشند. به گفته دکتر فانک گچ در باره 8 روز کاهش تورم شدید در جراحی بینی گوشتیبه

بعد از 8 روز ، معمولاً فرد برای برداشتن بخیه و برداشتن لکه یا گچ روی بینی خود به متخصص مراجعه می کند. در این مرحله ، مراقبت های بعد از عمل بسیار جدی تر از قبل شروع می شود. با استفاده از چسب بینی و از سرگیری مجدد عمل می توانید پس از 8 روز به سر کار خود بازگردید.

حدود هفته سوم 20 به 30٪ تورم بینی و اطراف کاهش می یابد و در هفته ششم ، 50 تا 60 درصد بینی بدون تورم و کبودی ظاهر می شود. به هرگونه ضربه ، فشار و بی توجهی پس از جراحی بینی توجه داشته باشید. روی این موضوع با دقت مطالعه کنید.

بعد داشت رینوپلاست می ساخت؟

به گفته دکتر میلر ، جراح زیبایی در منهتن ، نیویورک ، قبل از تصمیم گیری در مورد هرگونه جراحی ، باید در نظر بگیرید که آیا نامزد مناسبی برای آن جراحی هستید یا خیر. تبلیغات در زمینه جراحی زیبایی معمولا با تشویق افراد به استفاده از خدمات جراحی زیبایی همراه است.

همه چیز در این پس نوشتارها بسیار خوب نمایش داده شده است و هیچگونه نکات منفی در این انتشارات در زمینه رویدادها قرار نمی گیرد. در نتیجه ، بسیاری از افراد تصمیم می گیرند یک عمل جراحی پزشکی را با قرص انجام دهند. اما بهتر است بدانید عمل جراحی قبل از عمل انجام شده است و سپس بعداً درمان می شود. در ادامه ، ما نامزدهای جراحی بینی گوشتی را بررسی می کنیم.

  • مردان از ظاهر بینی گوشتی کاملاً لذت نمی برند
  • افرادی که دارای بینی گوشتی هستند و محدودیت های جراحی را می دانند
  • افرادی که در محیط های سخت و خطرناک مانند زمین های بوکس و ورزش حضور ندارند
  • افرادی که قادر به مراقبت های بعد از عمل هستند

دکتر. امیرحسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com) بهترین جراح بینی در تهران است ، به دلیل تجربه و سابقه این جراح بینی ، وی مشهورترین جراح بینی در تهران شده است. می توانید به منبع این مقاله مراجعه کنید. در ff

منبع: سایت دکتر. امیرحسین محمدی مفرد

*بازگشت به گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا