علم و سلامت

ابتلای افزایشی کودکان به کرونای دلتا / لزوم نگاه کارشناسانه به بازگشایی مدارس

اما رئیس مرکز پزشکی در مورد وضعیت کودکان مبتلا به دلتا ویروس کرونا ، همراه با بازگشایی مدارس ، توضیح داد: “انتظار نمی رود با بازگشایی مدارس و کارشناسان بهداشت کودکان مشورت شود. الزامات بازگشایی مدارس در حال بررسی است. .

در مصاحبه با تی تی آنلاین ، دکتر رضا شروین بدو وضعیت کودکان مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، پنجمین قله ، گفت: “شیوع کووید 19 در کودکان رو به افزایش است ، تعداد بستری شدن در مراکز درمانی کودکان در حال حاضر غنی است و یکی از Covid 19 از شرق برگولت ICU ما پر شده است. “البته ، اگر توانایی استفاده از بیمارستان کامل خدمات برای چاه.

دلتا ؛ ترانه غالب پسران

و با توجه به غلبه همان گونه که همانطور که من در همه جا در شهر تدریس می کنم ، نامیده می شود ، ما دلتا را می بینیم و در بچه های کوچک نیز در همان فشار بود. 19 کووید برای افزایش آن.

بادوین ادامه داد: “ما در حال حاضر در زندان هستیم تا کودکان مبتلا به کووید 19 در مرکز پزشکی به رختخواب بروند و دارای هشت بخش ICU باشند. ما همچنین ممکن است دو بخش Covid 19 را از 30 تخت و سایر امکانات در نظر بگیریم. البته بیمارستان ما ، مانند مرکز اطفال از طریق علاوه بر این ، اندازه کشور ما برای درمان کووید 19 همه موارد دیگر. لازم به ذکر است که برنامه های اضطراری برای کودکان گونه ها به صورت جداگانه ارائه شده است.

مرکز پزشکی کرون کارخانه های کودکان برای راه اندازی یک اطفال جامع

وی گفت: “ما حتی یک عامل جامع برای قالب گیری مرکز پزشکی کودکان ایجاد نکرده ایم.” همچنین باید بین مشتریان غیر کووید 19 19 کووید تعادل ایجاد کند.

شدت بیماری کووید 19 در کودکان دلتا می گوید: “این به شدت بیماری نه چندان افزایش یافته ، بلکه میزان انتقال آن بسیار بیشتر است.” در عین حال ، تعداد زیادی از کودکان و کودکان جزو بیماری های زمینه ای مرده نبودند ، اما این بیماری در کودکان مبتلا به بیماری زمینه ای ویروس کرونا قلب شدید بود.

برای مشاوره خانواده ها

به خانواده ، گفت: “ممکن است رعایت بهداشت دلتا و برخورد جدی با آن ، عادی شدن و در صورت لزوم سفر کاهش یابد و استفاده مداوم از مهمترین مواردی که مردم باید در حال حاضر وضعیت خانواده را رعایت کنند.” در همان زمان افراد باید تا آنجا که ممکن است خانه کودک را در خارج از کشور قطع کنند.

بدوس با اشاره به موضوع بازگشایی مدارس گفت: این کار قبل از بازگشایی مدارس انجام می شود ، متخصصان حوزه سلامت کودکان باید مشورت کنند و برنامه های کارشناسی و ویژه به صورت منظم برگزار می شود. الزامات بازگشایی مدارس در نظر گرفته شود.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا