علم و سلامت

نظر کمیته علمی کرونا درباره بازگشایی مدارس/ زمان آغاز واکسیناسیون سنین زیر ۶۰ سال

دبیر کمیته ملی علوم کووید 19 گفت که هنوز اظهار نظر در مورد بازگشایی مدارس در مورد شرایط پیک پنجم خیلی زود است ، اما همچنین اعلام کرد که واکسیناسیون در سن 60 سالگی از دو هفته آینده آغاز می شود.

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر عاطفه عابدینی وزارت بهداشت از بازگشایی مدارس در نظر دانشگاهی درباره سال جدید گفت: در حال حاضر دو ماه تا زمان بازی باقی مانده است و آنها حتی در این مورد اظهار نظری نمی کنند. به ویژه با برنامه های جدید می توانید به یک دولت جدید بیایید. اما اکنون با این وضعیت خوب نیست که در مورد بازگشایی مدارس صحبت کنیم. اگر بخواهیم روند واکسیناسیون پیش برود ، انشا Godالله تصمیم می گیرد که با کنترل پنجم مدارس راضی باشد و پیک واکسیناسیون را افزایش می دهد.

احتمالاً طی دو هفته آینده عفونت توسط حدود 60 نفر آغاز خواهد شد

عابدینی ادامه وضعیت دولت پس از اتمام واکسیناسیون واکسیناسیون در افراد 60 ساله و بالاتر گفت: “خوب ، من طبق سند ملی واکسیناسیون به گروه های سنی ادامه می دهم.” در عین حال ، اگر تولید داخلی واکسن های وارداتی حداکثر ، حساس باشد ، البته در انتهای دیگر ، خطر شغل واکسیناسیون به خوبی وجود دارد. به خصوص معلمان مدارس ، مشاغل پر خطر و غیره به نظر می رسد ، به جای استاندارد های دو واکسن متناسب با تعداد واکسن ها. طبق سندی برای ارتقا گروه سنی واکسیناسیون. البته در حال حاضر دو یا سه نفر در استان ، افراد بالای 50 سال و واکسینه شده اند.

وی گفت: “این بدان معناست كه بستگی به مقدار واكسن واكسن ندارد. اگر وی به آنجا برود ، من فكر می كنم كه می توانیم دو سال پیش به مدت دو هفته شروع كنیم.” بساز

آخرین وضعیت واکسن های “باراکات” و “پاستوکوف”

وی عابدینی تی تی آنلاین درباره وضعیت خط تولید واکسن باراکیت گفت: بر اساس گزارش ها ، هیچ موردی گزارش کمیته علمی باراکیت ارائه نشده است که باعث ایجاد مشکل در روند تولید شده و خط تولید ذکر شده است.

به وی در مورد وضعیت واکسن پاستوکوکوس گفتند: “مصرف مجوز اورژانس پاستوکوک برای واکسن برای ایران صادر شده است.” طبق این قانون ، این واکسن ها ممکن است برای سومین بار گزارش متوسط ​​داشته باشند و اعلام کنند که عملکرد بهتری نسبت به مورد سوم با استفاده از Pastococcus در کوبا دارند ، زیرا قبلاً مجوز گرفته است و نمی توان از ایران استفاده کرد. تولید شده. و فکر می کنم شما نخواهید توانست دلیل واکسیناسیون 500000 دوز واکسن برای اولین بار را اضافه کنید.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا