علم و سلامت

اجرای سند تحول بنیادین کم رنگ بوده است

به گزارش شفاف ، منصور کبگانیان ، دبیر آخرین تابلوی اعلانات روی زمین ، معاون رئیس ستاد علوم و فناوری در عالی ترین شورای انقلاب فرهنگی ، در گفتگویی درباره اجرای سندی برای تحول بنیادین آموزش ، گفت: وزرای آموزش و پرورش گزارشی راجع به اجرای دریافت شده توسط ما نوشتند: تحول بنیادین آموزش و پرورش و نحوه اجرای آن و اصلاحات بسیاری انجام شده است.

دبیرکل آخرین تابلوی اعلانات با عبارت: “در قالب یک طرح آموزش ، جایی که وزیر آموزش و پرورش ، وزیر علوم و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در تحول اساسی نوشته شده است در آموزش کار کرد. “

وی گفت ، “ما نمی توانیم حکم اجرای تحول را اعلام کنیم درصدی از یک سند است ، معاون دادگاه برای انجام یک مطالعه دقیق در عالی ترین شورا است.”

مجموع معاونت انقلاب فرهنگی شورای ستاد علم و فناوری ، گفت: “من همچنین معتقدم که تحول انجام شده بسیار ناچیز است ، اما آموزش و پرورش بیان کرده است که دستیابی به آن ناهموار است.”

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم و لورم هشدار داد ، “در برخی از زمان ها ، اعتقاد بر این است که اسناد دیگری اجرا می شود ، اکنون یک دیدگاه جدی برای اجرای سند شکل گرفته است ، تحول اساسی آموزش است و واقعیت این است که اجرای این سند بیشتر اجرا شده است. “

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا