علم و سلامت

سلامت دانش‌آموزان خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی و نظام تعلیم و تربیت است

تی تی آنلاین/ لرستان معاون علوم پزشکی دانشگاه لرستان گفت: سلامت دانشجویان خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی و نظام آموزشی است.

دکتر در گفت وگو با تی تی آنلاین، مریم کوشکی با اشاره به انعکاس نادرست پیام‌های ارسالی خود به شورای آموزش و پرورش، گفت: 15 درصد دانش‌آموزان ثبت‌نام شده کووید 19 در یکی از مدارس استان‌ها اظهار داشتند: در جلسه روز یکشنبه. شورای آموزش و پرورش لرستان: یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت، گسترش تدریجی آموزش حضوری در مدارس بود. آمار نظارت و آزمایش استانداردهای بالینی دانش آموزان قبل از ورود به مدرسه در 22 دسامبر ارائه شد و ما دستور دادیم 15 دانش آموز در ایالت نظارت شوند. مدارس کشاورزی الیگدرز علائم مشابهی از بیماری عروق بیماری کرونا قلب داشتند و به همین دلیل با همکاری آموزش و پرورش مانع از انصراف این مدرسه شد و در واقع خبری از ابتلای این دانش آموزان در مدرسه نیست. درست است.

نظارت از ایجاد بیش از 200 تیم تا کنون برای اجرای دقیق مفاد دستورالعمل 06 نظارت و اعتدال در مدارس با همکاری معاونت تربیت بدنی و تربیت سلامت خبر داده و فراخوان داده است: مطابق این دستورالعمل و پردیس بازدید می کند. 57 مدرسه از بازگشایی منع شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خاتمه اعلام ایمنی دانشجویان به عنوان خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی و نظام آموزشی گفت: از 34 هزار فرهنگی استان، هزار و 467 نفر واکسن دریافت نکرده اند. تاکنون برخی از آنها مشکل پزشکی دارند و برخی نیز در برنامه واکسیناسیون قرار دارند، البته از معلمان آموزش و پرورش لرستانی خواسته ایم که این تعداد معلم برای حضور در کلاس هر 72 ساعت از هر نمونه واکسن یا آزمایش دریافت کنند. PCR منفی را به مقامات مربوطه گزارش دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا