علم و سلامت

احتمال بروز بثورات پوستی به عنوان تنها علامت ابتلا به کرونا

یک مطالعه جدید نشان می دهد که یک سیگنال نوع پوست خاص ، که توسط برخی افراد به عنوان تصادفی Covid-19 استفاده می شود.

به گزارش تی تی آنلاین ، کارشناسان می گویند که 19 با شروع کووید که به عنوان بیماری تنفسی موثر است ، بثورات پوستی به عنوان علامت موارد شدید در چین و اروپا گزارش شده است.

این مطالعه به بررسی اولین علائم موارد بیماری عروق کرونا ویروس در ورم های پوستی خفیف می پردازد.

S College London تا King Research نشان داده است که ظاهر شخصی یک بثورات پوستی و “پا و انگشتان پا ، بخشی از کویت” است که در صورت عدم وجود سایر علائم عروق کرونا ویروس ایجاد می شود ، بنابراین ، متخصصان توصیه می کنند که این علائم را می توان به لیست علائم بیماری عروق کرونا ویروس قلب اضافه کرد.

سه استاندارد خدمات بهداشت عمومی ایالتی همچنین به عنوان یک سیگنال از بیماری عروق کرونا ویروس قلب انگلیس مشخص شد شامل تب ، سرفه مداوم و آسیب جدید یا تغییر در حس بویایی.

در مطالعه جدید تقریباً 336000 معامله تجاری ماهرانه Covid 8/8 درصد را مورد بررسی قرار داده است ، 19 بیمار که مورد آزمایش قرار گرفته و به دلیل بیماری شریان کرونا ویروس مثبت بودند ، قضاوت بثورات پوستی را نیز تجربه کردند. همچنین در مورد افرادی که عوارض کرونا ویروس ندارند ، 2/8٪ از علائم این تست را نشان دادند.

کارشناسان همچنین نگاهی به این دیدند که افراد 12000 نفر خود ، فرسوده یا هر چیزی که از پوست ساخته شده باشد را تأیید کرده اند ، و چه کسی او را به بیماری قلبی قلب ، که از اهداف تعیین شده دیگری است ، مشکوک کرده و به قول او بثور کرده است.

نتایج این مطالعه نشان داد که 17٪ افرادی که تاج را آزمایش کرده اند ، اولین سیگنال تصادفی تاج و 21٪ تا زمان امضای تاج گزارش شده اند.

این کار را می توان با اشکال مناسب در برابر بثورات پوستی سیستم ایمنی قلب و عروق کرونا ویروس قلب ، از جمله کهیر ، آبله مرمر قرمز و کویوت انگشتان پا انجام داد و دارای زخمهای سرد بود.

همانطور که مرسوم است ، با ورود برجستگی هایی که پوست خارش دارند ، لیست کانال ها را هیجان زده می کند.

آبله مرغان حداقل به صورت بثورات قرمز ، خارش قرمز رخ می دهد ، که تا به حال برای تشکیل بدن بوده است و آخرین مورد آن چند هفته انجام می شود.

یا آتش سوزی ، تورم زخمهای سرد روی انگشتان و انگشتان پا در کوویدیان نیز وجود دارد که اعتقاد بر این است که برجستگی ها و خارش های آن بیشتر از همه نیست بلکه با درمانی است که.

به گزارش اسپوتنیک ، تنها نشانه بثورات پوستی است ، به شما وکلا توصیه می شود ، برای شما بهتر است او را تعطیل کنید ، تا شما را ببیند ، بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، علائم بثورات پوستی یا در صورت پیشرفت هر چه بیشتر بود.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا