علم و سلامت

احتمال تعطیلی دوباره مدارس در آمریکا همزمان با افزایشی شدن موارد ابتلا به کرونا

NBC News گزارش می دهد که در ایالت هایی که بیماری عروق ویروس کرونا قلب در حال افزایش است، مقامات محلی و مدارس در حال بررسی اقدامات پیشگیرانه بیشتری برای اطمینان از گسترش بیماری در کلاس های خود هستند، از جمله به عنوان یک اقدام احتیاطی، برای تشویق مردم به استخدام پرسنل و در برخی موارد. برای تعطیلی مدرسه

بر اساس این گزارش، باربارا فرر، مدیر بهداشت عمومی در لس آنجلس، کالیفرنیا، در یک کنفرانس خبری گفت: «تعداد موارد ابتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب گزارش شده در لس آنجلس در میان دانشجویان فعال است. بازی های جوانان، ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان از 27 مارس تا 24 آوریل چهار برابر شده است.

این امر پس از لغو ممنوعیت ماسک در مدارس در 12 مارس صورت گرفت. وی گفت: با این افزایش هم اکنون به اندازه بهمن ماه در بین دانشجویان و کارکنان مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب داریم.

او همچنین گفت که او توصیه می کند که مدارس به افراد داخلی که دانش آموزان و مردان زیادی در آن تجمع کرده اند، منتقل شود. مدارس همچنین “تلاش” خواهند کرد تا علائم بیماری عروق ویروس کرونا قلب را قبل و بعد از رویدادهای جمعی ترویج و ترویج کنند، و پاکسازی و انتقال فضای داخلی را بهبود بخشند.

مدارس آمریکایی

بیماری های عروق ویروس کرونا قلب از عید پاک و بهار در بسیاری از مناطق ایالات متحده در حال افزایش بوده است. به گزارش NBC، بستری شدن در بسیاری از مناطق ایالات متحده در دو هفته گذشته افزایش یافته است. به گفته وزارت آموزش و پرورش، تنها در این ایالت، هفته گذشته هشت منطقه مدرسه گزارش دادند. یکی از این مدارس، مدرسه ابتدایی رامفورد بود که پس از مرگ 29 دانش آموز و 16 کارمند به عنوان شاهد مراسم تاج گذاری، تعطیل شد. مدارس دولتی بروکلین نیز پس از ابتلای 30 درصد مدارس به بیماری عروق ویروس کرونا، آموزش مجازی خود را داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا