اقتصادی

ارتقای ایمنی و آشکارسازی ۱۹ نقطه پرحادثه خوزستان تا پایان سال

تی تی آنلاین/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ارتقای ایمنی و آشکارسازی ۱۹ نقطه پرحادثه استان تا پایان سال خبر داد.

محمد جولانژاد در گفت و گو با تی تی آنلاین در خصوص آخرین وضعیت ارتقای ایمنی نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای خوزستان، اظهارکرد: نقاط پرحادثه دارای تعاریف خاصی هستند که توسط یک کمیته مشترک از وزارت راه و شهرسازی، پلیس راه و سایر ارگان‌های مرتبط شناسایی و برای رفع حادثه‌خیزی ابلاغ می‌شوند.

وی افزود: سال گذشته بر اساس این تعریف، نقاط پرتصادف محورهای ارتباطی استان خوزستان با همکاری پلیس راه شناسایی و آنالیز این نقاط آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در این راستا ارتقای ایمنی و آشکارسازی ۱۹ نقطه پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در اولویت طرح‌های راهداری استان برای سال جاری قرار گرفته است.

جولانژاد عنوان کرد: محورهای رامهرمز – بهبهان، اندیمشک – شوش، ایذه – باغملک، ماهشهر – هندیجان، گتوند – لالی، خرمشهر – اهواز، کمربندی صنایع فولاد، ملاثانی – اهواز، هفتکل – اهواز، ایذه – دهدز، بهبهان – زیدون، شوش – دزفول، رامهرمز – رامشیر و سه راهی گتوند – گتوند از جمله نقاط پرحادثه‌ای هستند که تخصیص اعتبار برای رفع حادثه‌خیزی آن‌ها در سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد عملیات رفع ۹ نقطه پرحادثه با تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال در استان آغاز شده است.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا