اقتصادی

مشکلات شهرک‌های صنعتی خوزستان پیگیری می‌شود

تی تی آنلاین/ خوزستان مدیرعامل گروه شهرک های صنعتی خوزستان با بیان اینکه حل مشکلات صنعتی استان باید مهم باشد، گفت: توسعه شهرک های صنعتی و رفع مشکلات شهرهای استان می تواند زمینه را برای سرمایه گذاری در شهرک ها فراهم کند. هم تولید و هم رشد. باید استفاده شود.

اخلاق محمدیان امروز (5 آبان) در کنار رئیس جمهور خوزستان در بازدید از شهرک های صنعتی شماره 3، 4 و 5 اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز استاندار خوزستان یکی از شهرک ها است. 3، 4 و 5 اهواز از واحدهای صنعتی فعال در این آپارتمان بازدید کرده و مشکلات و مشکلات صنعتی شدن را با جزئیات بیشتری بررسی کرده است.

به گزارش تی تی آنلاین، وی افزود: بررسی‌ها و بررسی‌های امروز واحدهای صنعتی به همراه دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها قبل از ریاست جمهوری خوزستان مورد بررسی قرار گرفت تا در این جلسه این موضوعات مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرعامل گروه شهرک های صنعتی خوزستان گفت: مشکلات امروز امکانات و زیرساخت های شهرک صنعتی شماره 5 اهواز در حال بررسی است. در این بازدید مشکلاتی در خصوص اسناد مالکیت در شهرک صنعتی شماره 5 اهواز و مسیر دسترسی به شهرک وجود داشت.

محمدیان با بیان اینکه حل مشکلات صنعتی استان در دستور کار قرار دارد، گفت: به گفته رئیس جمهور خوزستان باید در جلسات ویژه و در اسرع وقت مشکلات استان بررسی شود. برای حل پیدا می کند

وی افزود: توسعه شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات شهرک‌های استان می‌تواند زمینه را برای جذب گروگان در شهرک‌ها و افزایش تولید و تولید فراهم کند و از این رو تلاش می‌کنیم با استاندار همکاری کنیم. خوزستان و سایر دستگاه های اجرایی. “برای پیدا کردن.

به گزارش تی تی آنلاین، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز (26 آبان ماه) از شهرک های شماره 3، 4 و 5 اهواز و شرکت های صنعتی فعال در این شهرک ها و همچنین نقش یک کلینیک تجاری در این شهرک ها بازدید کرد. استان خوزستان وی پس از بحث و بررسی بیشتر در مورد سوالات و سوالات، از این شهرک های صنعتی بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا