اقتصادی

روایتی از عوارض جبران‌ناپذیر لوازم آرایشی قاچاق و تقلبی/ عرضه 40 برند تقلبی در حوزه دخانیات

تی تی آنلاین/ گلستان مدیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: پهپادهای تقلبی و پهپادی باعث بیماری های بسیاری شده است. وی گفت: در برخی موارد حتی استفاده از این ماشین ها منجر به سفت شدن نیز شده است.

عبدالله هندیانی روز سه شنبه 8 تیرماه در نشست خبری که به مناسبت تولید و تجارت در شهرک صنعتی بندرگز برگزار شد، اظهار داشت: کاهش مقابله را فراهم کنید که به همین دلیل همیشه پیشگیری مهمتر از مراقبت های پزشکی است.

وی با بیان اینکه اگر زیرساخت های سیستم ما برای رقابت روان نباشد و روند تجاری را تسهیل کند، همیشه با مشکلات زیادی روبرو خواهیم بود، افزود: سیستم جامع مبارزه با قاچاق کالا از ابتدا فرصتی برای تجلیل از خوبی ها داشت. و اینکه اجرای احکام اعلیحضرت در کار ماست.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ستاد کالا و ارز با بیان اینکه سامانه بازرگانی فراگیر است و همه سامانه های کشور باید به این سامانه متصل شوند، اظهار داشت: سامانه بازرگانی در حال اجرا است. نسبتاً یکنواخت

وی گفت: تفاوت اصلی بین کالاهای تقلبی و فریبنده است. یکی از کالاهای فریبنده است که به صورت غیرقانونی وارد برند اصلی شده و مشخص نیست که استانداردهای لازم برای حمل و نگهداری رعایت شده باشد. و در مورد سوم کالاهای ارائه شده تقلبی بوده یا توسط برند دیگری مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

نام و برند پوشاک نشانه مبدا نیست/ ایران هفتمین مصرف کننده لوازم آرایش در جهان است.

وی تصریح کرد: امروزه یافتن لنت واگن برای مصرف کنندگان سخت است و مشخص نیست این کالا که با برندهای مختلف عرضه می شود واقعی است یا واقعی و متاسفانه امروز چهل برند تنباکوی تقلبی در این منطقه وجود دارد. به صورت غیرقانونی وارد نمی شوند.» این کار باید علنا ​​انجام شود تا بحث سلامتی وجود نداشته باشد، اگرچه به نظر ما دخانیات چیز خوب و مفیدی نیست، اما باید یک کانال قابل اعتماد و قابل اعتماد برای کسانی که از آن استفاده می کنند فراهم کند.

معاون تولید پوشاک گفت: لباس‌های امروزی با برندهای مختلف تولید می‌شوند و در حالی که نام‌ها و نشان‌ها لباس‌های معتبر نیستند، اما شرکت بر اساس برند ارائه‌شده است، دستورالعمل‌هایی در زمینه پوشاک نیز داریم. از ستاد مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات احتیاطی و اقدامات سایبری را در دستور کار خود قرار داده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که هر چیزی که در منطقه سایبری نیکو منتشر می شود لزوماً معتبر نیست.

هندی به حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد و گفت: ایران در استفاده از لوازم آرایشی رتبه هفتم جهان و رتبه دوم خاورمیانه را دارد و تقاضا برای لوازم آرایشی در کشور ما زیاد است و قطعا کاری انجام می دهد. در بازار قابل استفاده نیست، بسیاری از مشکلات و معایب پوستی ناشی از استفاده از لوازم آرایشی و یا قاچاق است، بنابراین در مجموعه ای از کالاهای سالم، نظر ما این است که هنگام خرید رنگ با ارسال کد احراز هویت مورد نظر را قاب کنید. تلفن همراه شما

وی گفت: متأسفانه باعث بیماری های زیادی شده و فریبکاری زنان را خدشه دار می کند. در برخی از گزارش‌های ما، استفاده از تقلبی و تقلبی منجر به از بین رفتن دید مصرف‌گرایی شده است.»

هماهنگ کننده مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ما به هیچ وجه نمی خواهیم شرکت را هدف قرار دهیم، اما خرده فروشان نیز مانند تولیدکنندگان باید بدانند که اگر کالایی برای امنیت مردم به خطر افتاد، از عرضه آن خودداری شود. پریتور : به همه کالاها به عنوان فریب اطلاق نمی شود و بیشتر آنها در فرآیند تقلبی هستند، اگر مردم کالاهای تقلبی و فریبکارانه را خریداری نکنند به نفع متخلفان در این استان نخواهد بود.

هندیانی با اشاره به اینکه از طریق سازمان کولبران به دنبال بهبود کنترل و هوشیاری مرزها هستیم، خاطرنشان کرد: یک سیاست امنیتی است. برای 10 ست خانه فعال است و افراد می توانند با موبایل خود اصالت کالا را بررسی کنند و پس از خرید هر فرد می تواند گارانتی خود را فعال کند و نیازی به پرینت کارت گارانتی نیست.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا