علم و سلامت

اولویت برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در فضای باز / تاکید وزارت بهداشت بر رعایت پروتکل‌ها

یک میانجی از وزارت بهداشت جزئیات برنامه ها و پروتکل های بهداشتی را برای محافظت از بهداشت و مقامات انتخابات برای رای دادن توضیح داد.

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر سیما سادات لاری وی گفت: “اقدامات ایمنی برای اطمینان از اینکه مسئولان انتخابات ، از جمله روزنامه نگاران و مدیران بینندگان ،” بزرگترین و کمترین عنصر انتقال تاج قطرات تنفسی ناشی از عطسه ، سرفه و صحبت از فرد بیمار به دیگران است. “افراد منتقل می شوند. سپس فاصله کمی از نگه داشتن یک و نیم تا دو متر می تواند به افراد کمک کند تا به یکدیگر منتقل شوند.

وی افزود: “طبق مصوبات ستاد ملی ضد جلال ، دستورالعمل نحوه ایجاد و ابلاغ آنها با همکاری وزارت بهداشت وزارت بهداشت برای حفاظت و حفاظت از سلامت مردم در امر انتخاب”.

اگر رستگاری و پروتکل های انتخابات به وجود بیاید ، برای نظارت بر رعایت موارد مناسب مناسب است

، لری ادامه داد: “باید تشخیص داد که ستادهای انتخاباتی کشور با همکاری همه آنها رئیس و افسران مراکز مزاج هستند و بر نظارت بر اجرای دستورالعمل های پروتکل ها نظارت می کنند. از نجات همه. ” همچنین به ستاد و ستاد انتخابات استان های کشور نگاه می کند تا از دستورالعمل های ایمنی در انتخابات ریاست جمهوری پیروی کند. با رعایت وظایف و حق انتخاب رعایت دستورالعمل ها و برنامه های شهرها و شهرهای روم ؛ مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دفتر اجرایی آرا each هر کار بسیار آسان است. وزارت بهداشت نظارت کامل بر اجرای پروتکل ها را اثبات می کند.

صندوق های رای گیری و مراکز رای دهی ، این مکان با نظر وزارت بهداشت از بازرسان برای

و صحبت در مورد وزارت بهداشت ، ارسال شده به محل صندوق های رای گیری و مراکز رای دهی نظر بازرسان وزارت بهداشت است ، گفته شده قبل از انتخابات و برای برگزاری فضای نمایش در فضای باز ، استفاده از ماسک و ضد عفونی محیط زیست. و نامزدهای اقلام لورم از یا نحوه توزیع غیرقانونی آن و یاوران آنها.

ماسک را برای نجات افرادی که از طریق انتخاب نسبت نسبت به آنها عمل می کنند ، بررسی کنید

لری گفت که جمع آوری رای در رای گیری در مورد ایستاده ترجیح داده می شود صندوق های رای دادن رعایت فاصله حداقل 2 متر ممنوع توسط قانون نیست ، گفت: ایمنی روزنامه نگاران ، مدیران نظارتی و سایر اشخاص برای انتخابات در ابتدا به انتخابات بیماری کوید پایان داد و با استفاده از ماسک کد سیستم ملی غربالگری شد.

گرفتن اثر انگشت و کارناوال برای راه اندازی انتخابات ؛ ممنوع

با تأکید بر اینکه اکنون نامزدهای قابل قبولی هستند ، برگزاری کارناوال ، جمع آوری تبلیغات در صورت مسدود شدن و ممنوعیت اکیدا در داخل منزل که می گوید ، “همچنین در انتخاب اثر انگشت به دلایل مختلف ، بخصوص در زمان انتخابات ممنوع است”.

بازرسی و نظارت بر لاری همچنین ضد عفونی کردن دفاتر و اماکن دیگر به مراکز رای دهی در روند انتخابات توسط بازرسان وزارت بهداشت انجام شد و افزود که برای حفظ و تأمین تهویه هوای تازه و در خانه ضروری است. در همان زمان ، استفاده از افراد رأی دهنده ، روزنامه نگاران ، مدیران اجرایی ، تماشاگران و در مراکز رای دهی ، هویج نگهبانان امنیتی. همچنین مواردی از قبیل کنترل و جلوگیری از ورود رای گیری در جمع باید به گونه ای باشد که حداقل فاصله 2 متری ترافیک را حفظ کند.

وی تأکید کرد: اگر نامزدها یا نوع کارگزاران به دستورالعمل های ایمنی توجه نکنند ، فرمانداران و قضات در مرحله اول باید در مرحله دوم تذکر کتبی به مسئولان و نامزدها بدهند و در صورت تکرار تخلف ، فن و چه کسی ارائه خدمات و نامزدها را متوقف خواهد کرد. دوباره وظیفه قاضی تعیین کاندیداهای شرط بندی است.

لاری گفت: “در هر صورت ، پروتکل های ایمنی لازم هستند و گزارشی در این زمینه و سایر عناصر همکاری وزارت انتخاب داخلی تهیه کرده و ما اطمینان داریم که از اطمینان کامل شما برخوردار خواهید بود.”

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا