علم و سلامت

شیب تند بستری‌های کرونا در خوزستان/پایین‌ترین میزان رعایت پروتکل‌ها در ۳ استان

و صحبت در مورد وزارت بهداشت اظهار داشت که متأسفانه در هفته گذشته این شرایط عادی سازی بیماری را شاهد هستیم که روند کاهش عملکرد و پروتکل های ایمنی کشور ادامه دارد.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر. سیما سادات لاری ، اظهار داشت: در موارد بستری شدن در بیمارستان روزانه نمودار مثبت در برخی از استانها به رشد کشور می رسد. بنابراین ، در استان خوزستان ، هر روز بستری شدن در بیمارستان بسیار شیب دار است و در مواردی که استان های چهارمحال بختیاری ، قزوین و البرز شاهد بستری شدن بیماران هستیم ، در Covid-19 روند فزاینده ای دارد.

وی افزود: هفته گذشته بیشترین موارد مثبت بستری در خوزستان گزارش شده است ، استان چهارمحال مازندران و بختیاری بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از Covid-19 را به ترتیب در استانهای خوزستان ، مازندران و سمنان گزارش کرده اند.

لری ادامه داد: متأسفانه این عادی سازی شرایط بیماری هفته گذشته شاهد روند نزولی رعایت پروتکل های ایمنی آنها در منطقه و استان های قم ، کردستان و گلستان بود که میزان نهایی مطابقت با توصیه های ایمنی در کشور است.

لاری گفت: “من امیدوارم كه با جلوگیری از سهل انگاری در رفتارهای فردی و اجتماعی به شما كمك كنم تا از چهارمین بیماری ناگهانی در كشور جلوگیری كند و تلاش های مستمر برای همكاران سیستم بهداشتی كشور به طور آشكار از 19 كوید تأیید استفاده كند. “حداکثر سال ، روز قبل از خطر.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا